Shivesh Bhatia

بیکر، نویسنده، بلاگر و یوتیوبر

Shivesh Bhatia یک نانوا، وبلاگ نویس، نویسنده و یوتیوبر است. شیوش که یک نانوای خودآموخته بود، در جوانی 16 ساله و دانشجوی علوم سیاسی شروع به پخت و پز کرد و به طور تصادفی نانوایی را به یک شغل تمام وقت تبدیل کرد. پس از ناکامی‌های متعدد در آشپزخانه، شیوش تکنیک‌های مختلفی را به خود آموخت و بسیاری از مواد تشکیل دهنده را مطالعه کرد و به زودی گام‌های خود را پیدا کرد. او شروع به ارسال تصاویر کیک های خود در اینستاگرام کرد، با استقبال زیادی روبرو شد و در کمترین زمان یک انجمن دوست داشتنی آنلاین (با قدرت 688k + و تعداد امروز) ایجاد کرد. برای شیوش، پخت و پز با مقداری دلتنگی همراه است - او در بزرگ شدن مادر و مادربزرگش را به یاد می آورد که کیک های زیادی برای او و پسرعموهایش می چینند. این کیک‌ها اگرچه بسیار ساده بودند، اما علاقه‌ای را به شیوش جوان برانگیخت و بعداً در کارهایش در آشپزخانه به او خدمت کردند.

شیوش در هسته خود به ایجاد دسرهای خوشمزه اما قابل دسترس اعتقاد دارد. وب سایت او و کانال یوتیوب او "Bake With Shivesh" این فلسفه را با بسیاری از دستور العمل های دوستانه مبتدی منعکس می کند. Shivesh برنده جایزه Outlook Social Media در سال 2016 شد. در لیست Vogue از 20 زیر 26 سال قرار گرفت، ستاره شبکه اجتماعی سال توسط CondeNast Traveler India، جایزه بهترین وبلاگ دسر توسط Better Homes and Gardens در سال 2017 دریافت شد. بهترین اینستاگرامر سال در جوایز Living Foodz در سال 2018 و بهترین فید غذای سال در Cosmopolitan Blogger Awards در سال 2019.

دوره های این مدرس:

آموزش پخت برای مبتدیان: دستور العمل های ساده برای دسر از ابتدا

Baking for Beginners: Simple Recipes for Desserts from Scratch

ثبت نام برای آوردن دسر می تواند ترسناک باشد، اما لزومی ندارد. جنبه سرگرم کننده و خلاقانه پخت را بچشید! به وبلاگ نویس غذای خودآموخته و. ..