Rai Fiondella

تصویرگر آزاد

سلام! نام من رای است.

من یک تصویرگر و داستان‌نویس مشتاق هستم که در طراحی شخصیت، هنر مفهومی، استوری‌برد و کمیک‌سازی تخصص دارم. من به خصوص کار با اسطوره، قرون وسطی، و فانتزی-ماجراجویی را دوست دارم.

از کودکی می‌خواستم کتاب‌های مصور و کارتون‌های خودم را بسازم. خواندن داستان‌های قهرمانان مورد علاقه‌ام به من این امکان را داد که در دنیایی بزرگ شوم که می‌توانم هر مسیری را که آنها به من انگیزه می‌دادند دنبال کنم. اکنون من اینجا هستم که کار خودم را می سازم تا همین فرصت را به مخاطبانم - شما - بدهم!

کلاس‌های من بر این تمرکز دارند که تصویرگران مشتاق را از طریق گام‌های لازم برای توسعه مهارت‌های هنری تخیلی و فیزیکی آن‌ها تا سطحی که بتوانند شخصیت‌ها، دنیاها و قطعات را با اطمینان‌تر و نزدیک‌تر به دیدگاه‌های خود خلق کنند، متمرکز می‌کنند.

بزرگترین هدف من این است که هنر را در دسترس همه قرار دهم، خلاقیت را گسترش دهم و مردم و رویاهای آنها را از طریق کارم تشویق کنم. با تدریس در اینجا در Skillshare، من این شانس را دارم که دانشی را که به دست آورده‌ام به کسانی که می‌خواهند در این سفر هنری ملحق شوند، گسترش دهم. امیدوارم با من سوار قطار هنری شوید و بی صبرانه منتظر بمانید تا با هم چه چیزی خلق کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر طراحی شخصیت: ترسیم یک بازیگر منحصر به فرد

Introduction to Character Design: Drawing a Unique Cast

آن شخصیت‌های موفق و پویا که در کتاب‌های مصور، بازی‌های ویدیویی، کارتون‌ها و فیلم‌های انیمیشن مورد علاقه‌تان وجود دارند، از ذهن‌های تخیلی متولد شده‌اند. ..