Lyndsey P

مربی روان تنی آگاه از تروما

واقعاً شما کی هستید؟

سلام، من Lyndsey هستم. من شخصاً، بهترین راه برای تغذیه و تأمل خود را با زمان تنهایی و پروژه های مطالعاتی خلاقانه یافته ام، و روش های مختلفی را از نوشتن امتحان کرده ام. به طراحی و نقاشی، به عکاسی و فیلم. به عنوان یک مربی روان تنی آگاه از آسیب و علاقه به همه چیزهای دلبستگی، روابط و تنظیم عاطفی، دیر شد که عشقم را به کارهای خلاقانه پذیرفتم، پس آن را از من بگیر. هیچ وقت دیر نیست!

تعلق و خلاقیت

من به عنوان یک زن، یک انسان، اغلب با احساس درونی خود از سکوت و سکون مبارزه کرده ام، که به نوعی این "کافی" نبوده و لذت بیشتری برای "آن بیرون" وجود دارد. هر جا هست، یا امنیت با پذیرش دیگری به جای بودن و پذیرش خودم.

اگر یک شخص واقعاً به آن نیاز دارد، «آنجا» بودن مشکلی ندارد. با این حال، اغلب این شدت باعث حواس‌پرتی از خودمان می‌شود، که می‌تواند به‌عنوان خوشایند، چسبندگی، نیاز، و اجتناب‌های دیگر ظاهر شود. بنابراین، چگونه می‌توانیم به‌جای تغییر قطبی‌ها، یا پنهان شدن، انتخاب کنیم که با دیگری متعادل با تنهایی و ارتباط با خود باشیم؟ چگونه می تواند تنهایی را آرام کند؟ چه شگفتی های خلاقانه ای از آن مکان زیبا پدیدار خواهد شد؟ چه چیزی ممکن است ایجاد کنید که قبلاً ایجاد نکرده اید؟

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه با مطالعه خلاقانه خود را تغذیه کنیم: نوشتن، طراحی، نقاشی، عکاسی، ذهن آگاهی

How to nourish yourself with a creative study: writing, drawing, painting, photography, mindfulness

نمای کلی کلاس: در این کلاس خواهید فهمید که چگونه با پروژه های مطالعاتی خلاقانه خود را تغذیه کنید. به عنوان یک مبتدی، برای شروع نوشتن، نقاشی آماده شوید. ..