Melanie Charles

مربی/مربی کسب و کار و زندگی

سلام به مردم فوق العاده. از شما برای بررسی کلاس های من در skillshare متشکرم. من بسیار هیجان زده هستم که با شما درگیر هستم و از شما برای ایجاد تغییر در زندگی خود حمایت می کنم. خواه این باشد که بیشتر درباره خودتان، هدفتان، ارزش‌هایتان و چیزهایی که شما را وادار می‌کند یاد بگیرید، یا کمک به ایجاد اهداف برای رسیدن به آنها.

من مربی و تسهیل کننده زندگی و تجارت هستم. من گروه‌های مغز متفکر را برای زنان در افراد خلاق، مشاوران، مربیان و هر تاجر انحصاری راه‌اندازی می‌کنم. امسال یکی دو کتاب منتشر کردم. جدیدترین: ابزارهایی که به عنوان مربی استفاده می کنم.

من مدیر عامل و بنیانگذار کسب و کارم Live in the Flow هستم. من قبلاً در دنیای شرکت‌ها کار می‌کردم، مربی‌گری می‌کردم و رهبران کسب‌وکار را آموزش می‌دادم، اما اشتیاق من این است که به افراد کمک کنم تا زندگی‌ای داشته باشند که فقط روحشان را آواز بخواند. هر چه که باشد. به همین دلیل است که من این پلتفرم را بسیار دوست دارم. روش سنتی کار نباید تنها راه باشد!

من مجموعه ای از دوره های آموزشی مرتبط با تغییر و توسعه شخصی ایجاد می کنم. من همچنین به استارت آپ ها در کسب و کارشان کمک می کنم. من همچنین کارگاه مدیتیشن گاه به گاه را اجرا می کنم، ممکن است یک دوره رایگان در اینجا ببینید.

من به جین و یک قهوه واقعا خوب علاقه ندارم. من داستان کلاس متوسطه را به عنوان یک سرگرمی می نویسم و ​​عاشق نقاشی هستم (اما مهارت های نقاشی من بسیار آماتور است). من اصالتا اهل استرالیا هستم، اما بیش از یازده سال است که در لندن زندگی می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش 1. کشف شما اصیل: ارزش های شما

1. Discovering the authentic you: Your values

همه از معتبر بودن صحبت می کنند، اما واقعاً این به چه معناست؟ من واقعا کی هستم؟ خیلی اصطلاح عجیبی است آیا ما همانی نیستیم که هستیم؟ چرا باید کشف کنید ..


آموزش 6 هک بهره وری برای کارآفرینان موفق

6 Productivity hacks for successful Entrepreneurs

من یک تجارت مربی موفق را اداره می کنم. زمانی که کسب و کار خودم را اداره می کنم، مولد بودن مهم است. کارهای زیادی است که باید انجام شود. اینها 6 هک هستند که من به عنوان موفقیت آمیز استفاده می کنم. ..