Lys Santamaria

Visual Artist @lys.artist

سلام! من لیس سانتاماریا هستم و بیشتر به خاطر پرتره‌های پر زحمتم که هزاران مهره ریز را به پرتره‌ها و جواهرات رنگارنگ و رسا تبدیل می‌کنند، شناخته شده‌ام. من یک هنرمند لاتینی تمام وقت با اشتیاق به خلق هستم. آثار هنری که شفابخش و الهام بخش هستند. من انگیزه دارم داستان هایی را برجسته کنم که اغلب در فرهنگ عامه کمتر ارائه می شوند. کار من ریشه در این باور دارد که زیبایی می تواند به عنوان پادزهری برای واقعیت های سخت زندگی و مسائل بازنمایی عمل کند. هنر شفا می‌دهد و من می‌خواهم با هنرم دیگران را توانمند کنم.

کار من اخیراً در صبح بخیر آمریکا، یک آگهی تجاری ملی LegalZoom، که در مجله ماهانه آستین منتشر شد، نمایش داده شد و من کلاس‌های ملی را برای فروشگاه صنایع دستی Michaels به صورت آنلاین تدریس کرده‌ام. من در حال حاضر نمایشگاهی در فرودگاه بین المللی آستین برگستروم دارم و هنر من بخشی از مجموعه دائمی موزه مکزیک آرته است. امسال، اسمیتسونیان از من خواست تا جواهراتی برای موزه ملی آمریکای لاتین تبار بسازم.

من هیجان‌زده هستم که تکنیک‌ها و ایده‌هایم را اینجا در Skillshare به اشتراک می‌گذارم تا بتوانید همان لذتی را که من هنگام خلق کردن احساس می‌کنم احساس کنید.

برای دریافت اخبار و به‌روزرسانی‌های کلاس‌های آینده، حتماً من را دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش منجوق کاری مبتدی: حلقه مهره دار سفارشی خود را بسازید

Beginner Beadwork: Create Your Own Custom Beaded Ring

خوش آمدی! در این کلاس منجوق‌کاری، یاد می‌گیرید که چگونه دانه‌های ریز را به حلقه‌های منجوقی زیبا ببافید که می‌توانید بپوشید یا به دوستان و عزیزان هدیه دهید. این باشه ..