Barry O'Reilly

باری اوریلی یک مشاور تجاری ، کارآفرین و نویسنده است. باری در تقاطع نوآوری مدل کسب و کار ، توسعه محصول ، طراحی سازمانی و تحول فرهنگ پیشگام بوده است. او با رهبران تجاری و تیم هایی از سازمان های جهانی همکاری می کند که به دنبال ابداع آینده هستند و از آن نمی ترسند. هر روز ، بری به بسیاری از شرکت های پیشرو در جهان کمک می کند ، از استارت آپ های مخرب گرفته تا Fortune 500 behemoths ، چرخه های شریرانه ای را که مشاغل مارپیچ به سمت مرگ می شکنند ، با فعال کردن فرهنگ آزمایش و یادگیری باز کردن بینش های لازم برای تصمیم گیری بهتر ، بیشتر می کند. عملکرد و نتایج. باری نویسنده دو پرفروش است ، Unlearn: Let Go of Past Success برای دستیابی به نتایج فوق العاده ، و Lean Enterprise: How Innovate Organisations Scale در مقیاس E در مجموعه های اریک ریس گنجانده شده است ، و یک بررسی تجاری هاروارد باید برای مدیران و رهبران کسب و کار بخواند. . او یک سخنران در جستجوی بین المللی است و یک نویسنده و مکرر در اکونومیست ، استراتژی + تجارت و نقد و بررسی مدیریت MIT Sloan است. باری در دانشگاه Singularity دانشکده دارد ، و در برنامه های اجرایی و شتاب دهنده دانشگاه مستقر در سانفرانسیسکو و سراسر جهان مشاوره و مشارکت می کند. وی بنیانگذار ExecCamp ، تجربه کارآفرینی برای مدیران و مشاوره مدیریت آنتن ها است. مأموریت وی کمک به مشاغل هدفمند و مبتنی بر فن آوری در مقیاس است. می توانید وبلاگ باری را در www.barryoreilly.com بخوانید و ببینید که وی در توییترbarryoreilly چه گفته است.
دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی ناب فناوری: سازمانهای هدفمند

Lean Technology Strategy: Purposeful Organizations

بیاموزید که چگونه هدف سازمان خود را تعریف کرده و با آن ارتباط برقرار کنید و تعامل ، همسویی و عملکرد کسب و کار خود را افزایش دهید.


آموزش استراتژی ناب فناوری: مدیریت سبد نوآوری

Lean Technology Strategy: Managing the Innovation Portfolio

بیاموزید که چگونه مدل های کسب و کار ، محصولات و خدمات جدید را جستجو کنید تا از ارتباط ، رشد و پیشرفت سازمان در آینده کسب و کار اطمینان حاصل کنید.


آموزش استراتژی ناب فناوری: شروع تحول در کسب و کار شما

Lean Technology Strategy: Starting Your Business Transformation

بیاموزید که چگونه از روش مدیریت ناب برای ایجاد نوآوری در سازمان خود استفاده کرده و تحولات تجاری خود را شروع کنید.