Will Francis

دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات

سلام، من ویل هستم. من با محبوب ترین استعدادها و برندهای جهان در زمینه بازاریابی دیجیتال و فناوری نوآورانه کار می کنم.

از طریق آموزش‌های داخلی سفارشی، سخنرانی‌های کلیدی کنفرانس و دوره‌های عمومی پرطرفدار، من مرتباً بازاریابان را از طیف وسیعی از صنایع ارتقا می‌دهم. کارگاه های پر جنب و جوش و تعاملی من جدیدترین بینش ها و الهامات را همراه با تکنیک ها و ابزارهای کاربردی برای بازاریابی مدرن موثر به ارمغان می آورد.

من اکنون این تخصص را به Skillshare می‌آورم تا بتوانم تجربه خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارم.

علاوه بر مشاوره برای برندها، در رسانه ها نیز ظاهر می شوم تا تخصص خود را در زمینه دیجیتال به اشتراک بگذارم. من در بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، گاردین، آی‌تی‌وی و بسیاری از کانال‌های رسانه‌ای دیگر در سرتاسر جهان به نمایش درآمده‌ام.

کارهای دیگری که انجام می دهم:

مجری و مستندساز

من محتوای متمرکز بر فناوری برای کانال‌ها و مارک‌های مختلف از جمله BBC، EE، Samsung، Microsoft و Nokia دارم. من در حال حاضر در حال توسعه مستندهایی هستم که به بررسی چگونگی هدایت فناوری و فرهنگ یکدیگر می پردازند.

نویسنده کوکتل های فیلم

اکنون در دسترس است، این کتاب جلد سخت ممتاز شما را به سفری در میان 100 سال نوشیدنی روی فیلم می برد.

سرگرمی ها و سرگرمی های جانبی

عکس‌های من را در اینستاگرام ( ) بررسی کنید و از مجموعه‌ای از تصاویر استوک من بدون حق امتیاز در Unsplash

استفاده کنید

با دو دهه نواختن درام، در نهایت سعی می‌کنم بهتر شوم، و در کلاس‌ها کار می‌کنم. من ممکن است یک روز چند جلد و نکات را پست کنم، اما در حال حاضر این فقط یک راه عالی برای رها شدن است. امتحان کنید!

من موسیقی می نویسم و ​​تولید می کنم، که در 20 سالگی معلم این موضوع بودم. من هیچ هدفی در اینجا ندارم جز لذت و لذت ساختن چیزی از هیچ.

من و همسرم در سال 2015 یک قایق خریدیم و اخیراً او را بازسازی کرده‌ایم، در حال برنامه‌ریزی سفرهای حماسی بیشتری در سال 2019 هستیم. انتظار دارم اینستاگرام من از ماه می به بعد مملو از مناظر دریایی و وسایل قایقرانی باشد!

دوره های این مدرس:

آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ: راهنمای نهایی با الگوی برنامه و گزارش

Influencer Marketing: The Ultimate Guide with Plan and Reporting Template

سلام، من ویل هستم و با برخی از محبوب ترین برندها و اینفلوئنسرهای جهان، هم به عنوان بازاریاب و هم به عنوان تأثیرگذار، کار کرده ام. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ج. ..