Kelly Jo

استراتژیست خلاق

سلام - من و من درست مثل شما خلاق هستم و مانند شما سفری منحصر به فرد داشته ام. به‌عنوان یک طراح استراتژیک و استراتژیست خلاق، چشم‌اندازهای آینده را برای بسیاری از چیزها، مانند کفش، اتومبیل، رویدادها، اجراها، سیستم‌های زیرساختی و موارد دیگر طراحی کرده‌ام. به طور خلاصه، وظیفه من این است که به دیگران کمک کنم تا آینده ای را که می توانند به آن افتخار کنند، تعریف کنند و بر اساس آن عمل کنند، که با ارزش ها، مأموریت، نقاط قوت و قابلیت های آنها مطابقت دارد.

بیشتر کار من کمک به سازمان های بسیار بزرگ برای انجام این کار بوده است - و اکنون شروع به ترجمه آنچه یاد گرفته ام برای کمک به افراد برای درک دنیای اطرافشان، درک خود و اقدام برای آینده ای بهتر - برای خودشان بوده ام. و برای جوامع آنها.

ماموریت من این است که به شما کمک کنم جرقه خود را پیدا کنید تا بتوانید آتش خلاقانه خود را روشن کنید و دنیای اطراف خود را تغییر دهید، هر بار یک عمل خلاقانه.

دوره های این مدرس:

آموزش بی نظمی برای خلاقان: رویاهای خود را تقویت کنید و حواس پرتی را کنار بگذارید

Decluttering for Creatives: Fuel Your Dreams and Ditch Distractions

آیا آماده هستید که تمرکز کنید و رویاهای خلاقانه خود را در آغوش بگیرید؟ به متخصص طراحی سیستم، کلی جو بپیوندید تا آموزش های گام به گام در مورد شلوغ کردن ذهن و شما ارائه دهد. ..