James Victore

نویسنده، طراح، فعال، هنرمند

نویسنده، طراح، فعال، هنرمند و راه‌اندازی است که به خلاقان آموزش می‌دهد که چگونه هدایای فردی خود را برای دستیابی به عظمت شخصی روشن کنند. جیمز که به عنوان "بخش دارث ویدر، بخشی یودا" توصیف می شود، به دلیل خرد به موقع و دیدگاه های پرشور خود در مورد طراحی و جایگاه آن در جهان به طور گسترده ای شناخته می شود.

او با مجموعه‌های ویدیویی هفتگی خود به هزاران نفر آنلاین دسترسی پیدا می‌کند و کارگاه‌ها و سمینارهای تغییر بازی را هدایت می‌کند که به افراد خلاق در همه حوزه‌ها کمک می‌کند تا با موفقیت زندگی و کار کنند. جیمز در راس استودیوی طراحی مستقل خود، به طور مستمر تلاش می کند تا کاری جذاب، قوی و به یاد ماندنی بسازد. کاری که مرز بین امر مقدس و ناپسند را بکسل می کند.

آثار جیمز در موزه هنر مدرن نیویورک به نمایش گذاشته شده است و در مجموعه‌های دائمی موزه‌های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است. مشتریان او عبارتند از Bobbi Brown Cosmetics، Moet Chandon، Yohji Yamamoto و The City of New York. کار او در یک مونوگراف با عنوان،  ویکتوره در مدرسه هنرهای تجسمی در نیویورک تدریس می‌کند، منتشر شد. او در بروکلین زندگی می کند، دوست دارد و کار می کند.

برای حفظ ارتباط با آقای جیمز ویکتور ثبت نام کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تایپوگرافی رادیکال: استفاده از برندسازی دستی برای بیان و موارد دیگر

Radical Typography: Using Hand-Drawn Branding for Expression & More

حروف، طراحی و تایپ را دوست دارید؟ به طراح افسانه‌ای جیمز ویکتور بپیوندید تا نحوه تقطیر پرشورترین ایده‌های خود را در قالب طراحی‌شده و مبتنی بر تایپوگرافی به اشتراک بگذارد. ..