Piper Deggan

کلاژ و ذهن آگاهی

در کودکی با کاوش در سواحل و کوه‌های کالیفرنیا، به شکل‌ها، الگوها، سایه‌ها، رنگ‌ها و نور جذب شدم. خوشبختانه در خانواده‌ای عاشق طبیعت بزرگ شدم و با تشویق به دنبال رویاهایم، وارد دانشگاه در شمال غربی اقیانوس آرام شدم و در آنجا هنرهای تجسمی و طراحی را مطالعه کردم. در اواسط راه دانشگاه، به این نتیجه رسیدم که باید بیشتر از جهان را تجربه کنم، و یک سفر ماجراجویی دو ساله را آغاز کردم که مرا به جزیره ونکوور، بریتیش کلمبیا برد.

با استفاده از داستان‌های ذاتی متن‌های کاغذی که از نامه‌ها و کتاب‌های قدیمی جمع‌آوری شده‌اند، روح اشیاء فراموش شده را جشن می‌گیرم. با کاغذهای نقاشی شده با دست و عناصر کلاژ، طرح های بافت دار، ارگانیک و ترکیبی ایجاد می کنم. من به طور مداوم از دنیای طبیعی و روند همکاری با رسانه هایی که استفاده می کنم الهام می گیرم.

سفر هنری من کاوش و پرورش تعامل بین انتخاب های طراحی متفکرانه و شهود بوده است. در تمرین هنری خود کشف کرده ام که آوردن ذهن آگاهی; آگاهی بدون فکر، به من اجازه می‌دهد تا به سوی آگاهی فراگیر، خلاقانه و مرتبط با هوش جهانی باز شوم.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های کلاژ: هنر بازی و ذهن آگاهی ~ طراحی ~ تضاد ~ خلاقیت

Collage Techniques: The Art Of Play And Mindfulness ~ Design ~ Contrast ~ Creativity

با استفاده از مقالاتی که جمع‌آوری کرده‌اید، کلاژهای منحصربه‌فرد ایجاد کنید، در حالی که ذهن آگاهی را با استفاده از تمرین R.A.I.N. ادغام کنید. این کلاس برای بازی، خلاقیت طراحی شده است. ..