Shera Morris

مامان معلم. کرافتر.
دوره های این مدرس:

آموزش دکور مهمانی DIY

DIY Party Decor

"اگر تا به حال می‌خواهید بدون استخدام یک برنامه‌ریز مهمانی حرفه‌ای، دکور مهمانی خاطره‌انگیز داشته باشید، دیگر به دنبال آن نباشید. این دوره آموزشی دکور مهمانی DIY به شما نشان می‌دهد..."


آموزش برنامه غذایی مانند یک مادر: چگونه برای شام خانوادگی خود برنامه ریزی کنید

Meal Plan Like a Mother: How to Plan Your Family Dinners Monthly

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش یک جوجه چهار راه

One Chicken Four Ways

"اگر تا به حال می خواهید از یک مرغ کامل به روش های مختلف استفاده کنید تا واقعاً پول خود را به دست آورید، پس به دنبال این دوره نباشید. In One Chicken Four Way. ..."


آموزش اهداف خود را با یک تابلوی چشم انداز ویدیویی آشکار کنید

Manifest Your Goals with a Video Vision Board

"اهداف خود را با تابلوی چشم انداز ویدئویی آشکار کنید، دوره ای است که به شما کمک می کند تا تصویری بصری از اهداف و رویاهای خود ایجاد کنید. برای بسیاری از ما، این موضوع متفاوت است."


آموزش اثاثه یا لوازم داخلی ساده

Simple Upholstery

"به دوره آموزشی What She Making Simple Upholstery خوش آمدید! در این کلاس، همه چیزهایی را که برای روکش کردن مجدد صندلی غذاخوری ساده نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. من Sh. .."


آموزش دوره کیت تنه یا درمان

Trunk or Treat Kit Course

"بسیاری از جوامع والدین ترجیح می دهند در طول فصل هالووین جایگزین های امنی برای ترفند خانه به خانه ارائه دهند. یکی از این موارد این است که با دیگران دور هم جمع شوند."