Enongo Lumumba-Kasongo

MC • تهیه کننده • مربی

ساموس (Enongo Lumumba-Kasongo) یک هنرمند رپ ساکن ایتاکا، نیویورک، تهیه کننده و دانشجوی دکترا در بخش مطالعات فناوری علوم در دانشگاه کرنل است. ساموس که توسط MTV Iggy به خاطر اشعار هوشمندانه‌اش «رپ آیشا تایلر» نام دارد، طرفدارانی در صحنه زیرزمینی هیپ هاپ ایجاد کرده و به یکی از چهره‌های گیک‌های زن سیاه‌پوست در جنبش رو به رشد هیپ هاپ nerdcore تبدیل شده است. از زمان پیوستن به گروه موسیقی NuBlack در اوایل سال 2012، او برای هنرمندانی مانند Downtown Boys، Busdriver، MC Chris، Ceschi Ramos، Open Mike Eagle و Awkwafina باز شده است. اجرای پر انرژی او از نظر سیاسی منجر به نمایش های رسمی در SxSW، PAX East و New York Comic-Con در میان دیگر رویدادهای قابل توجه شده است. در طول سه سال گذشته، او سه آلبوم پرفروش گروه Bandcamp (از جمله یک EP ادای احترام از طریق Kickstarter)، و همچنین یک EP مشترک با nerdcore MC، دو EP ابزاری بازی‌های ویدیویی بازسازی شده با DJ Cutman منتشر کرده است. و یک نوار بیت تحسین شده. در نهایت، داستان منحصر به فرد او منجر به پوشش در نشریات معروفی مانند Noisey، Afropunk، Impose، Okayplayer، Okayafrica، Bitch، The Mary Sue، و The Austin Chronicle در میان دیگران شده است. همانطور که نام او از متروید الهام گرفته شده است، امیدوار است که شنوندگان و طرفداران آینده به طرز خوشایندی از تضاد بین فردی که جامعه می گوید او باید به عنوان یک هنرمند باشد و آنچه که در واقع هست شگفت زده شوند.

علاوه بر مدیریت یک حرفه موسیقی تمام وقت، انونگو هفت سال گذشته را به‌عنوان یک مربی در سطح مدارس دولتی و کالج گذرانده است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کرنل در سال 2008 با دو مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی و مطالعات فناوری علوم، او در برنامه تدریس ملی آموزش برای آمریکا پذیرفته شد و در هیوستون تگزاس قرار گرفت، جایی که بین سال های 2008 تا 2010 ریاضیات و علوم ابتدایی را تدریس کرد. در پاییز. ترم سال 2011 او به عنوان کاندیدای دکترا به کرنل بازگشت تا به طیف گسترده ای از موضوعات مطالعات صدا، از جمله صدا و بازی و همچنین سیاست هویت استودیوهای اجتماعی علاقه مند شود. انونگو به عنوان یک آکادمیک در آموزش و فمینیست بسیار خوش صدا، مقالاتی را برای نشریاتی مانند Bitch، For Harriet، Sounding Out!، و The Mary Sue مرتبط با موضوعات نژاد، هیپ هاپ، بازی و فمینیسم تولید کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی هیپ هاپ: نوشتن برای جلوگیری از کلیشه ها

Hip Hop Songwriting: Writing to Avoid Clichés

از زمان آغاز به کار خود در سال 1973، هیپ هاپ به یک پلت فرم خلاقانه ضروری برای هنرمندان از هر طبقه ای از زندگی تبدیل شده است. اکنون می توانید دست خود را در نوشتن الف امتحان کنید. ..