آموزش آهنگسازی هیپ هاپ: نوشتن برای جلوگیری از کلیشه ها

Hip Hop Songwriting: Writing to Avoid Clichés

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

از زمان آغاز به کار خود در سال 1973، هیپ هاپ به یک پلت فرم خلاقانه ضروری برای هنرمندان از هر طبقه ای از زندگی تبدیل شده است. اکنون می توانید در نوشتن یک شعر هیپ هاپ با موضوع موضوعی تلاش کنید و از کلیشه هایی که اغلب در قافیه های مبتدیان ظاهر می شود اجتناب کنید. در این کلاس، دانش‌آموزان تکنیک‌های نوشتن را برای پیش‌نویسی یک شعر هیپ هاپ حول یک موضوع خاص، در حالی که از انواع طرح‌های قافیه استفاده می‌کنند، یاد می‌گیرند. دانش آموزان با درک موارد زیر کنار می روند:

  • نحوه انتخاب مراجع "خوب" (و منظور از "خوب" چیست)
  • نحوه ساختار بندی یک آیه برای به حداکثر رساندن تأثیر آن
  • چگونه از نوشتن کلیشه ای اجتناب کنیم

برای پروژه کلاسی، به دانش‌آموزان یک بیت اصلی از رپر و تهیه‌کننده ساموس (NOISEY, Afropunk, Vice, Impose Magazine) داده می‌شود و از دانش‌آموزان خواسته می‌شود که یک آیه 8 نواری درباره موضوعی بنویسند. انتخاب دانش آموز این کلاس برای کسانی طراحی شده است که تجربه ترانه سرایی کمی دارند، اما ممکن است حتی برای کسانی که خود را ماهر می دانند نیز مفید باشد. کلاس نیاز به ضبط اجرای آهنگ (نسخه ناهموار) دارد، که به هر دو دسترسی نیاز دارد. به میکروفون،

یک آیه 8 خطی از خودتان بنویسید و به اشتراک بگذارید!

پروژه

وظیفه شما نوشتن و ضبط یک آیه 8 میله ای با استفاده از بیت ارائه شده توسط تهیه کننده و MC Sammus است. شما موضوعی را که اغلب به روش های کلیشه ای در مورد آن نوشته می شود (عشق، دلشکستگی، پول) شناسایی می کنید و با استفاده از صدای خود و تکنیک هایی که در کلاس یاد گرفته اید، آیه ای درباره آن موضوع بنویسید. حداقل دو تا از نوارها باید دارای قافیه های داخلی باشند. شما دوره را با اجرای آیه و آپلود یک قطعه ضبط شده از اجرای خود برای به اشتراک گذاشتن با کلاس کامل خواهید کرد (این کار نباید یک ضبط حرفه ای باشد).

قابل تحویل

شما یک آیه 8 نواری را می نویسید و اجرا می کنید که به صورت فایل صوتی یا تصویری در گالری پروژه آپلود می کنید. قبل از شروع هر تکلیفی، باید خود را از طریق اولین پست بحث در جامعه معرفی کنید، و سپس سه ویدیوی کوتاه اول را تماشا کنید، که نمای کلی کلاس و همچنین عبارات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در درک پروژه کمک می کند.

سپس باید تکالیف زیر را تکمیل کنید:

  • تکلیف 1: موضوعی را انتخاب کنید که اغلب به صورت کلیشه ای در مورد آن نوشته شده است (عشق، دلشکستگی، پول) و هر کلیشه یا موضوعی را که می دانید مرتبط با آن است، یادداشت کنید. موضوع. جلسه طوفان فکری خود را در بحث انجمن ارسال کنید.
    ویدیو(های) مفید برای تماشا: انتخاب یک موضوع
  • تکلیف 2: یک پاراگراف در مورد یک تجربه یا تجربیات شخصی بنویسید که با موضوعی که در نهایت انتخاب کرده اید مرتبط است -- شما از آن به عنوان پایه و اساس خود استفاده خواهید کرد. پاراگراف خود را در بحث انجمن پست کنید.
    ویدیو(های) مفید برای تماشا: انتخاب موضوع
           
  • تکلیف 3: با استفاده از بیت ارائه شده توسط Sammus، مقدمه دو نواری آیه خود را بنویسید. اگر احساس راحتی می‌کنید، می‌توانید دو نوار اول خود را در بحث انجمن به اشتراک بگذارید.
    ویدیو(های) مفید برای تماشا:  قافیه در یک آهنگ رپ + انتخاب یک مرجع "خوب"   
     
  • تکلیف 4: دو نوار دیگر بنویسید که حداقل از یک قافیه داخلی با استفاده از ضرب آهنگ ارائه شده استفاده کند. اگر احساس راحتی می‌کنید، می‌توانید دو نوار اول خود را در بحث انجمن به اشتراک بگذارید.
    ویدیو(های) مفید برای تماشا: قافیه در آهنگ رپ + انتخاب یک مرجع «خوب»   
  • تکلیف 5: چهار نوار آخر را با استفاده از بیت ارائه شده بنویسید. اطمینان حاصل کنید که از نکات ارائه شده در همه ویدیوها با تمرکز بر قرار دادن میله های قدرتمند خود در انتهای آیه استفاده کنید. شما باید اشعار آیه کامل شده خود را در بحث انجمن پست کنید.
    ویدیو(های) مفید برای تماشا: Writing for Impact  
  • تکلیف 7: شما باید یک ویدیو یا صدای ضبط شده از شما در حال اجرای آیه 8 نواری بر روی ضرب تولید کنید. منابع و نکاتی برای ضبط را می توان در زیر یافت. شما باید mp3/mp4/ویدئوی عملکرد خود را در گالری پروژه آپلود کنید.
    ویدیو(های) مفید برای تماشا: نتیجه گیری - همه چیز را با هم جمع کنید
  • تکلیف 8: (اختیاری) یک ورودی در "Rap Genius" بنویسید که 8 میله را حاشیه نویسی کند. دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه اشتراک‌گذاری و حاشیه‌نویسی آیه خود در "رپ نابغه" در زیر "منابع" ارائه شده است. مطمئن شوید که پیوندی به آیه مشروح خود در بحث انجمن به اشتراک می گذارید.

منابع: مواد و پیوندها

بیت برای دانلود در بالا موجود است .

احتمالاً می‌خواهید نوعی نرم‌افزار داشته باشید که به شما امکان می‌دهد رپ کردن خود را روی بیت ضبط کنید. این نباید کیفیت بالایی داشته باشد. در زیر گزینه هایی برای استفاده شما وجود دارد:

  • دانلود رایگان "Audacity" که به شما امکان می دهد در رایانه خود ضبط کنید:
  • بسیاری از رایانه‌ها و تلفن‌ها اکنون به دوربین داخلی مجهز شده‌اند -- اگر نمی‌خواهید از Audacity استفاده کنید، می‌توانید از دوربین برای ضبط خود استفاده کنید.
  • پیوندی به میکروفون‌های USB ارزان قیمت (در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید در آینده آهنگ‌سازی را دنبال کنید):
  • همچنین می‌توانید با استفاده از انواع برنامه‌های مختلف، از جمله برنامه‌ها برای و تلفن‌های Android، در تلفن خود ضبط کنید.

پیوندهای تکمیل تکلیف 8 (اختیاری):

  • برای حاشیه نویسی اشعار خود یک حساب کاربری رایگان در Rap Genius ایجاد کنید:
  • پس از ورود به سیستم، روی پیوند "افزودن آهنگ" کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید
  • یک آیه با حاشیه نویسی صحیح باید شبیه باشد.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نوشتن برای تاثیر Writing for Impact

  • انتخاب موضوع Picking a Topic

  • انتخاب مرجع "خوب". Selecting "Good" Reference

  • تریلر کلاس Class Trailer

  • نتیجه گیری - همه را با هم جمع کنید Conclusion - Bringing it All Together

  • قافیه در یک آهنگ رپ Rhyming in a Rap Song

  • ساختار یک آهنگ رپ Structure of a Rap Song

  • نمای کلی: پروژه کلاس Overview: Class Project

نمایش نظرات

آموزش آهنگسازی هیپ هاپ: نوشتن برای جلوگیری از کلیشه ها
جزییات دوره
14m
8
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,783
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Enongo Lumumba-Kasongo Enongo Lumumba-Kasongo

MC • تهیه کننده • مربی

ساموس (Enongo Lumumba-Kasongo) یک هنرمند رپ ساکن ایتاکا، نیویورک، تهیه کننده و دانشجوی دکترا در بخش مطالعات فناوری علوم در دانشگاه کرنل است. ساموس که توسط MTV Iggy به خاطر اشعار هوشمندانه‌اش «رپ آیشا تایلر» نام دارد، طرفدارانی در صحنه زیرزمینی هیپ هاپ ایجاد کرده و به یکی از چهره‌های گیک‌های زن سیاه‌پوست در جنبش رو به رشد هیپ هاپ nerdcore تبدیل شده است. از زمان پیوستن به گروه موسیقی NuBlack در اوایل سال 2012، او برای هنرمندانی مانند Downtown Boys، Busdriver، MC Chris، Ceschi Ramos، Open Mike Eagle و Awkwafina باز شده است. اجرای پر انرژی او از نظر سیاسی منجر به نمایش های رسمی در SxSW، PAX East و New York Comic-Con در میان دیگر رویدادهای قابل توجه شده است. در طول سه سال گذشته، او سه آلبوم پرفروش گروه Bandcamp (از جمله یک EP ادای احترام از طریق Kickstarter)، و همچنین یک EP مشترک با nerdcore MC، دو EP ابزاری بازی‌های ویدیویی بازسازی شده با DJ Cutman منتشر کرده است. و یک نوار بیت تحسین شده. در نهایت، داستان منحصر به فرد او منجر به پوشش در نشریات معروفی مانند Noisey، Afropunk، Impose، Okayplayer، Okayafrica، Bitch، The Mary Sue، و The Austin Chronicle در میان دیگران شده است. همانطور که نام او از متروید الهام گرفته شده است، امیدوار است که شنوندگان و طرفداران آینده به طرز خوشایندی از تضاد بین فردی که جامعه می گوید او باید به عنوان یک هنرمند باشد و آنچه که در واقع هست شگفت زده شوند.

علاوه بر مدیریت یک حرفه موسیقی تمام وقت، انونگو هفت سال گذشته را به‌عنوان یک مربی در سطح مدارس دولتی و کالج گذرانده است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کرنل در سال 2008 با دو مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی و مطالعات فناوری علوم، او در برنامه تدریس ملی آموزش برای آمریکا پذیرفته شد و در هیوستون تگزاس قرار گرفت، جایی که بین سال های 2008 تا 2010 ریاضیات و علوم ابتدایی را تدریس کرد. در پاییز. ترم سال 2011 او به عنوان کاندیدای دکترا به کرنل بازگشت تا به طیف گسترده ای از موضوعات مطالعات صدا، از جمله صدا و بازی و همچنین سیاست هویت استودیوهای اجتماعی علاقه مند شود. انونگو به عنوان یک آکادمیک در آموزش و فمینیست بسیار خوش صدا، مقالاتی را برای نشریاتی مانند Bitch، For Harriet، Sounding Out!، و The Mary Sue مرتبط با موضوعات نژاد، هیپ هاپ، بازی و فمینیسم تولید کرده است.