Melissa Steginus

کارشناس بهره وری، نویسنده، سخنران

متخصص بهره وری و از مراقبت از خود در محل کار و هر روزه است. ذهن آگاهی.

ملیسا که یک مربی باتجربه بهره وری و زندگی، استراتژیست کسب و کار و متخصص بهداشت روانی است، به ده ها هزار نفر کمک کرده تا تغییرات معنادار پایدار در کار و زندگی خود ایجاد کنند. . رویکرد او به مدیریت زمان، کار و انرژی ریشه در قصد، اثربخشی و تحقق دارد - نه فقط کارایی. شعار او : "شما زمان و انرژی گرانبهاترین منابع شما هستند. نحوه خرج کردن آنها کل زندگی شما را شکل می دهد."

ملیسا به شما یاد می دهد که چگونه با شناسایی اولویت های کلیدی، تعیین اهداف معنادار، و مدیریت وظایف ضروری، زمان و انرژی خود را صرف کارهای درست کنید تا اطمینان حاصل شود که شما به طور موثر و کارآمد کار می کنید.

به ملیسا در کلاس خودمراقبتی برای بهره وری بپیوندید تا ابزارها و شیوه هایی را که برای کار و زندگی با هدف و بهره وری بیشتر نیاز دارید، بیاموزید.

>

برای اطلاعات بیشتر، از دیدن کنید یا با این عمیق تر شیرجه بزنید.

دوره های این مدرس:

آموزش گرفتن تصمیمات بزرگ: 6 تمرین برای وضوح و اعتماد به نفس

Making Big Decisions: 6 Exercises for Clarity and Confidence

"به ملیسا استگینوس، نویسنده، مربی، متخصص سلامت روان و بنیانگذار بهره وری عمدی، در این کلاس تصمیم گیری تحول آفرین بپیوندید. در این. .."


آموزش مراقبت از خود در محل کار: استرس را کاهش دهید، بهره وری را افزایش دهید و کارهای مهم را انجام دهید

Self Care at Work: Reduce Stress, Boost Productivity, and Do More of What Matters

بهره وری خود را افزایش دهید و انرژی خود را در زمینه هایی از کار و زندگی سرمایه گذاری کنید که به گفته شما دارای بیشترین معنا هستند. به مربی بهره وری و Wellnes بپیوندید. ..