Mario Dedivanovic

آرایشگر مشهور

که به دلیل توانایی خود در ایجاد چهره ای بی عیب و نقص مشهور است، در دگرگونی های ظریف تخصص دارد و به زنان کمک می کند تا بهترین نسخه از چهره و ویژگی های طبیعی خود را نشان دهند. تاکید او بر ترکیب، مجسمه سازی و برجسته سازی او را به عنوان یک کمال گرا معرفی کرده است که قادر به دستیابی به ظاهری عالی است. ماریو برای دستیابی به نتایج مدرن و مد روز بر تکنیک‌های سنتی و آزموده‌شده تکیه می‌کند و به طور مداوم ظاهری تمیز و نمادین ایجاد می‌کند.

پس از یک دهه کار در صنعت زیبایی، ماریو جایگاهی را در میان بهترین و شناخته شده‌ترین میکاپ آرتیست‌های جهان به دست آورده است، او در سرمقاله‌های بی‌شماری و ظاهر فرش قرمز برای افراد مشهور همکاری کرده است، که همگی این مهارت را به نمایش می‌گذارند. استعداد، شخصیت و توجه به جزئیات که ماریو در هر تحولی به ارمغان می آورد.

مشتریان مشهور ماریو شامل کیم کارداشیان، ناتاشا بدینگفیلد، الیزا دوشکو، میشل ویلیامز، کریستینا آگیلرا و جینا گرشون و دیگران هستند. آثار او صفحات بیشماری از مجلات از جمله بازار، ال، گلامور، تین ووگ، L'Uomo Vogue، Allure و People را زیبا کرده است.

علاوه بر محبوبیت فوق‌العاده‌اش، ماریو یکی از پرطرفدارترین هنرمندان آرایش در جهان است.

دوره های این مدرس:

آموزش فرش قرمز آماده: مهارت های آرایشی برای ظاهر شبانه

Red Carpet Ready: Makeup Skills for Evening Looks

من بیش از یک دهه است که عاشق آرایش هستم که به من این فرصت را می دهد که با مشتریان مشهوری از جمله کیم کارداشیان، ناتاشا بی.. کار کنم.