Ellie Lum

مربی خیاطی، کیف ساز، کلوم هاوس

سلام! من الی هستم.

بیش از بیست سال است که به طور حرفه ای کیف طراحی و می سازم. در سال 1998، من یک شرکت کیف های پیام رسان سفارشی به نام R.E. کیسه ها را بارگیری کنید. پس از سال ها آموزش دوخت برای تولید کیف، متوجه شدم که اشتیاق واقعی من در آموزش است. من کلوم هاوس، کسب و کار فعلی خود را راه اندازی کردم تا از افراد بیشتری دعوت کنم تا با دست خود کار کنند، کالاهای نهایی با کیفیت بالا بسازند، و از طریق ساختن اعتماد به نفس کسب کنند.

الگوهای کیف Klum House ریشه من در صنعت خیاطی صنعتی است، اما من همه آنها را طوری طراحی کرده ام که فقط با چند ابزار اضافی برای نصب سخت افزار روی یک چرخ خیاطی خانگی ایجاد شوند. من عاشق آموزش سازندگان هستم که از تمام قدرت چرخ خیاطی خانگی خود برای دستیابی به نتایج حرفه ای بدون تجهیزات صنعتی استفاده کنند. کلاس‌های Klum House به شما آموزش می‌دهند که با مواد طبیعی و میراثی مانند بوم موم‌شده، چرم و فلز کار کنید.

گاهی اوقات سازندگان یک نگاه به یک کیف سنگین می‌اندازند و فکر می‌کنند، "من هرگز نتوانستم آن را بسازم." اما من به شما قول می دهم، شما می توانید! فقط به این دلیل که یک کیف تمام شده چشمگیر به نظر می رسد به این معنی نیست که درست کردن آن سخت است. من همه اینها را تجزیه می کنم و شما را در هر مرحله راهنمایی می کنم. شما از توانایی شما شگفت زده خواهید شد!

دوره های این مدرس:

آموزش کتانی Oberlin - کتانی بازاری برزنتی و چرمی موم شده کلاسیک

The Oberlin Tote - Classic Waxed Canvas and Leather Market Tote

به کلاس آنلاین Oberlin Tote جدید ما خوش آمدید! ما خیلی هیجان زده ایم که شما اینجا هستید. در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که Oberlin Tote را با Ellie Lum، بنیانگذار، ایجاد کنید. ..


آموزش The Portsmith Tote - خیاطی مبتدی بوم مومی و چرمی

The Portsmith Tote - Beginner Sewing Waxed Canvas & Leather Tote

" یاد بگیرید که یک لباس روزانه بادوام با بوم موم دار ناهموار و بندهای چرمی بی انتها با پایین پاکت منحصربفرد بدوزید. ساخته شده توسط شما حق بالیدن!. .."