Marklin Ang

عکاس عروسی و منظره


سلام بچه ها! این مارکلین است.
جایی که استراتژی، احساسات و اشتیاق با هم برخورد می کنند.

عکس گرفتن بر اساس اصالت خام، من یک عکاس قدیمی عروسی هستم که از هر لحظه از خلق تصاویری که زوج ها می توانند آن را دوست داشته باشند لذت می برد. یک عمر. من که در همه چیزهای نورپردازی، زاویه‌گیری و ایجاد احساسات واقعی تخصص دارم، لحظات بسیار زیبایی را در طول سال‌ها ثبت کرده‌ام و به دیگران کمک کرده‌ام که واقعاً جادوی توقف زمان را بپذیرند - و نمی‌توانم صبر کنم تا شما را برای انجام همین کار راهنمایی کنم!

به‌عنوان یک سنگاپوری خانگی با تکه‌ای از قلبم برای همیشه در نیوزلند (تاکنون 13 بار آنجا بوده‌ام)، طولی نکشید که دوربین را برداشتم و شروع به ثبت منظره زیبای اطرافم کردم. . یک دهه یا بیشتر بعد که با دوربین‌ها دست و پنجه نرم می‌کردم، علاقه من به مناظر به زودی به عکاسی نجومی گسترش پیدا کرد و سپس دوباره در اینجا در دنیای عکاسی عروسی گسترش یافت. به طور خلاصه، من عاشق همه چیز در مورد عکاسی هستم، از ستارگان در آسمان گرفته تا اشک های شادی که روی صورت کسی می ریزد. من فکر می کنم چیزی که عکاسی را بسیار خاص می کند این واقعیت است که زیبایی به معنای واقعی کلمه در همه چیز وجود دارد. و مهمتر از همه، گرفتن آن فقط به دوربین بستگی ندارد، بلکه شما به عنوان عکاس در وهله اول چگونه آن زیبایی ذاتی را ترسیم می کنید.

برای من، هر زوجی برای من سفری جدید است. آنها را در سطح شخصی/صمیمی بشناسید و با آنها رشد کنید ... به معنای واقعی کلمه! در واقع، بسیاری از آنها از زمان عروسی خود برای جلسات عکاسی از نوزاد و خانواده بازمی گردند. این اشتیاق من در مقیاس های محلی و بین المللی به من شهرت زیادی بخشیده است. تا به امروز، از من برای بحث در مورد عکاسی منظره نیوزلند توسط TEDx دعوت شده‌ام و آثارم در چندین پلتفرم مانند کمیسیون عالی نیوزلند سنگاپور، کرایست‌چرچ میل، لیانه زائوبائو، نمایشگاه MAD درباره سنگاپور و نمایشگاه سالانه نویز به نمایش گذاشته شده است. حتی بیشتر از آن، افتخار یک ویدیوی تایم لپس را داشتم که در شخصی نخست‌وزیر سنگاپور لی هسین لونگ ایجاد کردم.

در پایان، عکاسی دروازه نهایی برای ابراز وجود است. این به من این امکان را داده است که زندگی را از زوایای مختلف ببینم، احساسات خام را در سطح کلان درک کنم، و حال و هوای عروسی را ثبت کنم که ارزش فراموش کردن را ندارد - به خصوص خنده واقعی، که همیشه در عکس های من مشهود است! و بهترین بخش این است که به دست آوردن این نتایج نیرومند فقط به خاطر داشتن بهترین یا گران ترین تجهیزات نیست. این در مورد ایجاد درک عمیق از ترکیب عنصری، دانستن چگونگی کارکرد نور، و ایجاد این ارتباطات با زوج‌ها، خانواده‌ها و سوژه‌های خود است تا احساسات واقعی آن‌ها را آشکار کند. هنگامی که بر آن تسلط پیدا کردید - که در پایان این کلاس به آن خواهید رسید - یک قدم به تبدیل آن داستان ها به میراث های جاودانه ای که واقعاً می توانند باشند، نزدیک تر می شوید.



دوره های این مدرس:

آموزش ثبت احساسات در عکاسی: پرتره های بی انتها زوجین

Capture Emotions in Photography: Timeless Couples Portraits

یاد بگیرید چگونه از افراد در حالت طبیعی عکس بگیرید. به عکاس مارکلین آنگ بپیوندید تا شما را در دو جلسه زنده پرتره زوج ها برای باز کردن قفل پوت همراهی کند. ..