Georges Homsi

استرس و درمان عاطفی

اسم من ژرژ حمسی است، من در جنوب فرانسه زندگی می کنم و در زمینه کاهش استرس، درمان عاطفی، مدیتیشن و توسعه شخصی مربی هستم. من مدت زیادی است که روزنامه نگار تنیس در سراسر جهان سفر می کنم، بیش از 20 سال است که در حال مطالعه و تمرین روش هایی برای التیام یک الگوی طولانی مدت از اضطراب و عدم اعتماد به نفس هستم.

پس از خواندن صدها کتاب، رفتن به ده‌ها محل سکونت و کارگاه آموزشی با مقاماتی مانند دکتر جو دیسپنزا، گرگ برادن، آبراهام هیکس که بیش از یک دهه آموزه‌های آنها را مطالعه کرده‌ام و با استاد واقعی روبرو شدم که از آن زمان تاکنون تبدیل به راهنمای زندگی من شوید، من بی وقفه تکنیک های درمانی بسیاری را آزمایش کرده ام تا آنهایی را بیابم که بیشترین طنین را با آنها داشته ام، و روشی شخصی سازی شده برای آموزش ایجاد کنم که به سمت آسانی، سرگرمی و بازیگوشی متمایل است. من همچنان متقاعد هستم که بیرون آمدن از منطقه آسایش یک فرد ضروری است، اما این را می توان به روشی الهام گرفته و نه یک کار طاقت فرسا انجام داد. من همچنین معتقدم که مدیتیشن ابزار فوق‌العاده‌ای است که به ما امکان می‌دهد وارد ضمیر ناخودآگاه شویم و شروع به برنامه‌ریزی مجدد آن برای مطابقت با ذهن الهی کنیم.

من عاشق تدریس هستم، و مشتاق دیدن افرادی هستم که به من مراجعه می کنند در مقابل چشمانم تغییر شکل می دهند. اشتیاق کلیدی است. این ماموریت زندگی است که من برای انجام آن آمده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش خلق و خوی خود را بهبود بخشید، زندگی خود را بهبود بخشید

Improve Your Mood, improve your life

"بیشتر مردم منتظر شرایط زندگی هستند تا خلق و خوی آنها را مشخص کند. گاهی اوقات حتی نمی توانند توضیح دهند که چرا در خلق و خوی بدی هستند. اما وجود دارد."


آموزش راهنمای آسان برای مدیتیشن ذهن آگاهی

An Easy Guide To Mindfulness Meditation

همانطور که تمرینات یوگا یا ریکی در چند سال اخیر به جریان اصلی تبدیل شده است، تمرین مراقبه مینفولنس نیز که آموزش داده می شود، به جریان اصلی تبدیل شده است. ..


آموزش تحت استرس یک مشکل؟ با آرام کردن ذهن خود احساس آرامش کنید

Stressed By A Problem? Feel Relief By Quieting Your Mind

"ذهن بیش فعال یا ذهن میمونی یک نقص بزرگ در زندگی است. هنگامی که روشن است، شما بی قرار، نگران، استرس هستید، و سعی می کنید موقعیت هایی را که دچار مشکل هستید کنترل کنید.