Fenway Fan

طراح/تصویرگر/هنرمند چند رسانه ای

برنده جایزه طراح/تصویرگر/هنرمند چند رسانه ای/بنیانگذار IOO Studio

مشتریان عبارتند از Disney، Hasbro، Blizzard، NBC Universal و موارد دیگر

نمایش هنر در گالری WonderGround دیزنی

فن‌وی فن در چین بزرگ شد، در اوایل بیست سالگی، او به ایالات متحده نقل مکان کرد تا رویاهای خود را برای تبدیل شدن به یک هنرمند تحسین‌شده دنبال کند. فن‌وی پس از دریافت MFA از RIT در زمینه فیلم و انیمیشن، با تی بوسوتو در فیلم مستند UPA خود به عنوان طراح شخصیت اصلی کار کرد. اندکی پس از آن، فن‌وی به فلوریدا نقل مکان کرد، جایی که توجه دیزنی را به خود جلب کرد و به عنوان یک طراح گرافیک برای کالاهای پارک تم دیزنی استخدام شد و طرح‌های منحصر به فردی برای Tsum Tsums، Vinylmations، پین‌ها، دکوراسیون خانه، مخمل‌ها، بسته‌بندی‌ها و راهنمای سبک برای دیزنی ایجاد کرد. . به طور همزمان، او در پروژه های بزرگ برای استراحتگاه های دیزنی شانگهای کار می کند و از او دعوت شد تا آثار هنری اصلی را در گالری WonderGround در دیزنی لند و WDW به نمایش بگذارد. Fenway به تولید محصولات نه تنها برای دیزنی، بلکه همچنین برای Hasbro و خطوط پرفروش آن، از جمله Mr.Potato Head، My Littlest Pets Shop، Hanazuki، Baby Alive، Marvel، Transformers و Power Rangers ادامه داده است.

فن‌وی فن در حال حاضر در بوستون، MA مستقر است، جایی که پروژه‌های هنری اصلی را از طریق استودیو IOO برای مشتریان خود طراحی و توسعه می‌دهد. فن‌وی با انگیزه بازگشت به صنعت و ایجاد بینش برای نسل بعدی هنرمندان، تدریس هنر را در یک مدرسه محلی آغاز کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر هنر کاغذ: از تصویرسازی دیجیتال تا هنر بعدی

Mastering Paper Art: From Digital Illustration to Dimensional Art

"عاشق تصویرسازی دیجیتال و کاردستی هستید؟ این گردش کار منحصربه‌فرد را از هنرمند دیزنی فن‌وی فن بیاموزید! Adobe Illustrator و Silhouette Cutter در این فیلم استفاده خواهند شد.