Bryan Anze

ماجراجو و مربی

سلام! من برایان هستم.

من یک مربی مجازی معتبر هستم و کلاس‌هایی درباره بهره‌وری، انگیزه و بازاریابی تدریس می‌کنم.

در تنها 22 سالگی، بورسیه 100.000،00 دلاری مدیر عامل مجازی را از Eben Pagan، یکی از سوپراستارهای برجسته بازاریابی آنلاین در جهان، بردم.

از آن زمان تاکنون بسیار خوش شانس بوده ام که از برخی از بهترین استادان بازاریابی و کارآفرینان امروزی مانند دین جکسون، مایک کونیگز، جف واکر، خورخه کروز، گری واینرچوک و جو پولیش یاد بگیرم.

اگر هر گونه سوالی دارید، یا اگر احساس می‌کنید که در رابطه با موقعیت منحصربه‌فرد خود به کمک شخصی نیاز دارید، می‌توانید به آدرس hello.bryanbolt@gmail.com برای من ایمیل بزنید یا سؤالات خود را از طریق مسنجر فیس‌بوک در آدرس زیر برای من ارسال کنید. m.me/askbryanbolt

تصور کنید هر دوی ما می توانستیم یک گفتگوی خصوصی داشته باشیم، چه دو سوال از من می پرسید؟

کجا احساس می کنید گیر کرده اید؟ بزرگترین ناراحتی شما چیست؟ بزرگترین مشکلی که با آن روبرو هستید چیست؟ به طور خاص چه چیزی را می خواهید به دست آورید یا به دست آورید؟ نتیجه یا نتیجه ایده آلی که می خواهید به دست آورید چیست؟

موقعیت و موفقیت شما برای من مهم است و من خوشحال خواهم شد که به تمام سوالات باقی مانده شما پاسخ دهم.

به سلامتی،
برایان

دوره های این مدرس:

آموزش کار از خانه: چگونه دو برابر بیشتر انجام دهید، سازنده شوید و سازماندهی کنید

Work From Home: How to Get 2X More Done, Become Productive & Stay Organized

"سلام، من برایان هستم. در داخل این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه بهره وری خود را دو برابر کنید و چگونه با انگیزه، سازماندهی شده بمانید و حداقل دو برابر کار کنید. .."


آموزش انگیزه مطالعه 5 دقیقه ای - درمان اهمال کاری ژاپنی

5-Minute Study Motivation - Japanese Procrastination Cure

«سلام. من برایان بولت هستم و می‌خواهم نگاه شما به انگیزه را کاملاً تغییر دهم. آیا به شدت نیاز به مطالعه دارید، اما نمی توانید انگیزه ای برای مطالعه پیدا کنید. .."


آموزش درمان 5 دقیقه ای موسس اینستاگرام برای اهمال کاری

Instagram Founder's 5-Minute Cure for Procrastination

"سلام. من برایان بولت هستم و امروز می خواهید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از یک تکنیک ساده 5 دقیقه ای که توسط بنیانگذار اینستاگرام کوین سیستروم نیز استفاده می شود، از تعلل خودداری کنید."


آموزش چگونه یک نام تجاری نمادین برای شرکت، تجارت و محصول خود ایجاد کنید

How to Create an Iconic Brand Name for your Company, Business and Product

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا شرکت هایی مانند اپل، گوگل و کوکا کولا به راحتی در دریایی از تبلیغات شناسایی می شوند؟ وقتی همه چیز به پایان می رسد ... بازاریابی. .."


آموزش تمرکز: چگونه تمرکز خود را دو برابر کنید و حواس پرتی را کاهش دهید

Focus: How to Double Your Focus And Decrease Distractions

"سلام برایان بولت است. در این ویدیو یاد می گیرید که چگونه می توانید تمرکز خود را دو برابر کنید، بهره وری خود را دو برابر کنید و حواس پرتی را به شدت در 6 روز کاهش دهید. باشه .."


آموزش 10 فرمول قدرتمند سرفصل که باعث افزایش ترافیک و جذب خوانندگان می شود

10 Powerful Headline Formulas that Drive Traffic and Attract Readers

"سلام. من برایان بولت هستم. بیش از یک دلیل وجود دارد که چرا سایت‌هایی مانند BuzzFeed،  Upworthy، یا PopSugar کلیک‌ها، بازدیدها و بازدیدکنندگان سایت زیادی دریافت می‌کنند. اما دلیل اصلی .."


آموزش چگونه ذهن خود را پاک کنید و زندگی خود را سازماندهی کنید

How to Clear Your Mind & Organize Your Life

"سلام من برایان هستم. در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه به هم ریختگی ذهنی خود را پاک کنید و زندگی خود را سازماندهی کنید. ما قرار است 5 تمرین بسیار قدرتمند را برای افزایش انجام دهیم. .."