Alex Badita

کارشناس روزنامه نگاری و داستان نویسی

سلام، من الکس هستم.

من بنیانگذار Impresivity ® توسط الکساندرا هستم و دوست دارم از مردم حمایت کنم تا با تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس خود را ابراز و تحت تاثیر قرار دهند. ماموریت من این است که سوپراستارهایی را مانند شما راهنمایی کنم که کمی از قدرت های فوق العاده و تأثیرگذاری آنها منحرف می شوند.

کارگاه های بین المللی و برنامه های آنلاین من بیان خود را از طریق نوشتن، روزنامه نگاری، وبلاگ نویسی، انتشار کتاب، مدیتیشن و رقص ترکیب می کنند.

اگر می‌خواهید درباره روش‌های من در مورد چگونگی تأثیرپذیری خود بیشتر بدانید، به راحتی از من دیدن کنید.

در کتابم "راه خود را به سوی خوشبختی بنویس"، توصیه‌های عملی در مورد فواید نوشتن درمانی، اثبات علمی مبنی بر تغییر زندگی این ابزار و تمرین‌های روزانه متعدد ارائه می‌دهم.


در پایان سال گذشته از خدا خواستم که فقط افراد شگفت انگیز را به من بفرستد... امسال شما اولین نفر هستید. لحظاتی در زندگی من بوده که فراموش کرده بودم کی هستم و می خواهم چه کار کنم. با تو به یاد آوردم که چقدر دوست داشتم افکارم را بنویسم و ​​با وضوح روی کاغذ بیاورم.

من این امتیاز را داشتم که با الکس کار کنم. سرگرم کننده و خلاق، کارگاه او اعتیاد به موفقیت ایجاد می کند. او یک محیط امن از قضاوت صفر و حمایت کامل ایجاد می کند. الکس کسی است که من به همه کسانی که در سفر خود به سمت خوشبختی به دنبال راهنمایی هستند توصیه می کنم.

این بسیار روشنگر و مفید برای بیان احساسات کشف نشده در اعماق وجود است که در جایی در قلب ما گیر کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش روزنامه نگاری برای بهره وری و عملکرد

Journaling for Productivity and Performance

"ژورنال برای بهره وری و عملکرد، کلاسی برای کارآفرینان، دانش آموزان یا هرکسی است که احساس می کند مشغول است. با استفاده از ابزارها و تکنیک های w. .."


آموزش مجله راه خود را به سوی موفقیت: استاد هنر روزنامه نگاری برای کسب و کار و زندگی موفق

Journal Your Way To Success: Master The Art of Journaling for A Successul Business and Life

"این کلاس مختص کسانی است که می خواهند ژورنال نویسی را به عنوان یک عادت در برنامه روزانه یا هفتگی خود معرفی کنند. ایجاد یک عادت از روی کاغذ گذاشتن قلم ...."


آموزش نوشتن خلاق با روزنامه نگاری

Creative Writing With Journaling

"این کلاس برای دانش‌آموزان یا افرادی است که می‌خواهند در مسیر حرفه‌ای خود قرار بگیرند و در یک صنعت خلاق کار کنند. یادگیری هنر نوشتن خلاقانه می‌تواند با ... آسان‌تر شود."