Selina Shapland

مربی ژانر هنر، نویسندگی، داستان

سلام و به صفحه نمایه من خوش آمدید. من سلینا هستم.

من نقاشی می کشم، نقاشی می کنم، بازی می کنم و خلاق هستم. من داستان های تخیلی ماوراء الطبیعه می نویسم و ​​مردم را برای رسیدن به آرزوها و اهداف خلاقانه خود راهنمایی می کنم.

به خواندن ادامه دهید تا کمی بیشتر در مورد من و کارم بدانید.

در مورد نوشتن
من عاشق داستان نویسی هستم. برای من یک علاقه است... یا شاید هم یک وسواس. من داستان های فرضی ماوراء الطبیعه را با ضربات عاشقانه، شگفت انگیز و ترسناک می نویسم. من یک خواننده مشتاق ژانر تخیلی هستم. برخی از نویسندگان مورد علاقه من عبارتند از: نیل گیمن، تری پرچت، ماریان کییز، کلی آرمسترانگ، براندون ساندرسون، رابین هاب و استفن کینگ (البته!).

در هنر

من همچنین هنرمندی هستم که همیشه به عنوان یک دانش آموز ابدی در حال یادگیری و رشد هستم. من بیشتر دوران بزرگسالی خود را طراحی و نقاشی کرده ام. من بیشتر خودآموز هستم. این دلیل بزرگی است که من در Skillshare.com هستم - من دوست دارم که می توانم مهارت های خلاقانه جدیدی را از معلمان همکارم بیاموزم و به توسعه خلاقیت خود ادامه دهم و همچنین برخی از چیزهایی را که در این راه آموخته ام به اشتراک بگذارم.

در زمینه مربیگری
من یک مربی پیشرفته با تجربه در توسعه رهبری و مربیگری خلاق هستم.

مکالمه مربیگری چیست؟
مکالمات مربیگری به شما کمک می‌کند تا بینش‌های خود را کشف کنید، با چالش‌ها کار کنید، به منابع دسترسی داشته باشید و برای حرکت به سمت و دستیابی به اهداف خود اقدام کنید. در یک جلسه کوچینگ، ما گفتگوهای عمیقی در مورد موضوعاتی داریم که می خواهید بررسی کنید. مکالمات از طریق موضوعات شخصی و حرفه ای حرکت می کند و به جنبه هایی از خود مربوط می شود که می خواهید چه کسی باشید و همچنین به آنچه می خواهید برسید. از طریق فرآیند کوچینگ، شما بیشتر در مورد خود یاد خواهید گرفت، خلاقیت خود را کشف خواهید کرد و منابعی را که در حال حاضر دارید درک خواهید کرد. شما شکاف ها را شناسایی خواهید کرد و ممکن است تصمیم بگیرید که خود ایده آل خود را ملاقات کنید و کشف کنید که چه اقداماتی را می خواهید انجام دهید تا شما را به خود ایده آل خود در جهان نزدیکتر کند.

کوچینگ یک مکالمه قدرتمند است که در مورد شما و آنچه برای شما مهم است. گاهی اوقات برای ایجاد بینش، خرد از درون و درک عمیق‌تر در مورد شکاف بین جایی که هستید و جایی که می‌خواهید باشید، دیدگاه‌های دیگر را گسترش داده و بررسی می‌کنید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟ این را بررسی کنید.
اگر مایلید بیشتر در مورد من بدانید، می توانید کارهای بیشتری از هنر، نوشتن و وبلاگ نویسی من را در وب سایت من مشاهده کنید: selinashapland.com.

از حضورتان و ایجاد خوشحالی متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش کاراکترهای باورپذیر را برای مبتدیان بنویسید

Write Believable Characters for Beginners

"آیا داستانی دارید که دوست دارید بنویسید؟ یک شخصیت یا دو صحنه درخشان در ذهنتان چطور؟ شاید شما علاقه شدیدی به نوشتن ژانر فی داشته باشید. .."


آموزش نقاشی های خطی پیچیده ایجاد کنید

Create Intricate Line Drawings

"با استفاده از قلم، خط کش، الگوی دایره ای و تخیل خود، نقاشی های خطی پیچیده ای را در دفتر خاطرات بصری خود یا روی کاغذ دلخواه خود ایجاد کنید.   این کلاس نشان می دهد..."


آموزش نحوه دیدن و ترسیم فضای منفی برای مبتدیان

How to See & Draw Negative Space for Beginners

"چگونه با استفاده از فضای منفی ببینیم و ترسیم کنیم یک دوره مبتدی است که به شما کمک می کند تفاوت بین فضای مثبت و منفی را درک کنید. ما با هم کار خواهیم کرد. ..."