Gabriela Piccott

منابع انسانی و آموزش

Gaby یک مربی معتبر بزرگسالان توسط دانشگاه Dalhousie در کانادا است، دارای مدرک کارشناسی و دارای بیش از 15 سال تجربه در توسعه منابع انسانی و آموزش است. گبی اشتیاق، دانش و تجربه خود را عمدتاً با شرکت های تولیدی، غیرانتفاعی و فناوری اطلاعات به اشتراک گذاشته است. او بر طراحی و ارائه آموزش‌های تحت رهبری مربی به کارگران، کارکنان و مدیران کارگری تمرکز دارد.

به عنوان یک متخصص یادگیری، او چندین تجربه یادگیری را همیشه با هدف پر کردن شکاف مهارتی در نیروی کار طراحی و ارائه کرده است. تجربه بین المللی او به او دیدگاهی گسترده و رویکردی منحصر به فرد برای طراحی آموزش مرتبط، سرگرم کننده، جذاب و موثر داده است. او دوست دارد با سهامداران شریک شود تا راه‌حل‌های یادگیری استراتژیک ایجاد کند که عملکرد و تغییراتی را که شرکت‌ها را موفق می‌کند، هدایت کند.

ارزشهای اصلی او شامل خلاقیت، اصالت، نوآوری، رشد حرفه ای، شوخ طبعی و ایجاد تفاوت معنادار در جهان است و او همه اینها را در جلسات آموزشی و مشاوره خود به کار می گیرد.

وقتی او در بازی آموزشی مشغول نیست، در حال رقصیدن و داوطلب شدن در یک موزه محلی است. او همچنین میزبان و تسهیل کننده فصل لینکدین محلی هالیفاکس است.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد یک برنامه Onboarding گام به گام برای افراد جدید: حفظ و ایجاد انگیزه در کارکنان

How to create an Onboarding program Step-By-Step for new hires: retain and motivate employees

" در این کلاس، نحوه ایجاد یک برنامه Onboarding موثر و بسیار ساده را به صورت گام به گام برای جذب، حفظ و ایجاد انگیزه در استخدام‌های جدید یاد می‌گیرید. من یک. .."