Tara Jacobsen

نکات و ترفندهای بازاریابی مبهم اما سرگرم کننده!

اگر به دنبال سخنران بازاریابی شگفت انگیز با دانش بازاریابی و نگرش عالی هستید، دختر مناسبی را انتخاب کرده اید. تارا یک مجری بازاریابی محبوب است که به خاطر «به آن بگویید که سبک است» و ارائه‌هایی با سرعت 100 مایل در ساعت که شما را در تمام مدت درگیر می‌کند و یادداشت برداری می‌کند، شهرت دارد. تارا بدون ایده‌های بازاریابی تکراری خسته‌کننده از سال‌های گذشته، فعالانه با کارآفرینان، Etsy، مشاوران املاک و مشتریان نویسنده به صورت روزانه کار می‌کند و آخرین تاکتیک‌های بازاریابی پیشرفته را که امروزه کار می‌کند، اجرا می‌کند. او استراتژی های مشخصی را به شما ارائه می دهد که می توانند بلافاصله اجرا شوند!

تارا بنیانگذار Marketing Artfully است، یک شرکت بازاریابی هفده ساله که استراتژی‌های بازاریابی پیشرفته را برای مشاغل کوچک ایجاد می‌کند. با مدرک لیسانس روانشناسی و بیش از 17 سال تجربه بازاریابی "در سنگر"، پیشینه تارا او را برای کمک به کارآفرینان، فروشندگان Etsy، مشاوران املاک و نویسندگان آماده کرد تا سهم بازار و سودآوری خود را با ایده های بازاریابی "زندگی واقعی" افزایش دهند. و نکات تولید سرنخ.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه عاشق سئو Etsy شویم - سئوی Nerdy اما سرگرم کننده Etsy

How To Fall In Love With Etsy SEO - Nerdy But Fun Etsy SEO

"انجام سئو Etsy گاهی اوقات می تواند مانند انجام جادوی سیاه به جای انجام یک کار تجاری به نظر برسد. اگر تا به حال سر خود را بر روی میز کوبیده اید یا فریاد زده اید ...."


آموزش شروع فروش Etsy .... با حمل و نقل فوق العاده شروع کنید!

Beginning Etsy Sellers.... Start With Stupendous Shipping!

"اگر به باز کردن یک فروشگاه دست ساز یا قدیمی Etsy فکر می کنید و در مورد نحوه حمل و نقل خود گیر می کنید، این کلاس برای شما مناسب است! . . . یا من .."