Leela Cyd

عکاس تحریریه و تجاری غذا

 یک عکاس مستقر در سانتا باربارا، کالیفرنیا است. او عکس‌ها را به‌عنوان وسیله‌ای برای دیدن، تجربه، یادگیری و تعامل با فرهنگ‌های مختلف جهان می‌سازد.

او که یک بلوک از اقیانوس آرام دور میزی پر از هنرمندان و نویسندگان بلند شده است، برای همیشه داستان‌هایی را به اشتراک می‌گذارد و تحت تأثیر زندگی‌های خلاقانه است. در حال حاضر، او یک وبلاگ مسافرتی/غذایی برنده جایزه را می نویسد.

لیلا از غذا، سفر، فضای داخلی و پرتره برای مجموعه ای از مشتریان تحریریه و تجاری می گیرد. او در نیویورک نمایندگی دارد.

لیلا هر سال با دوستش بیانکا از Fix ایتالیایی میزبان   در سراسر ایالات متحده و در ایتالیا است.

لیلا در حال حاضر با نیویورک تایمز، تی ان اسپید پرس، کلارکسون پاتر، کوکینگ لایت، شراب غذا، اشتهای خوب، فرزند والدین، کیفولک، سویت پل، آنتولوژی، ABC، فرهنگ، مجلات خوراکی Lynda، کام، کار می کند. آپارتمان درمانی، و کیچن، و هفتگی پورتلند.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی از غذا: عکاسی در 5 سبک

Food Photography: Shooting in 5 Styles

"دو سبک را انتخاب کنید - هوا، دراماتیک، روشن، در حال حرکت، سبک زندگی - و دو مجموعه عکس ایجاد کنید. هر مجموعه باید از سه عکس تشکیل شده باشد و یک سبک واضح را منتقل کند. . . ."


آموزش عکاسی از غذا: آماده کردن عکس

Food Photography: Prepping a Photo Shoot

"یک استوری بورد و لیست عکس برای عکسبرداری از غذا ایجاد کنید که خلاقیت و لذت آشپزی را به نمایش می گذارد. برای بازخورد و الهام گرفتن از کار خود را به اشتراک بگذارید..."


آموزش عکاسی از غذا: خلق داستان منحصر به فرد شما

Food Photography: Creating Your Unique Story

"یک داستان عکس پنج تصویری از تجربه غذای مورد علاقه خود بسازید و به اشتراک بگذارید. ممکن است از یک دستور غذا، یک مکان، یک مکان یا چیزی که همیشه داشته اید الهام بگیرید."