Emily Cohen

اصلی/مشاور اصلی

بیش از بیست سال با شرکت‌های طراحی و بخش‌های خلاق شرکت‌های بزرگ مشورت کرده است. در طول این مدت، او بینش‌ها و مشاوره‌های محرمانه و بهترین عملکرد را در مورد کارکنان، مشتری و استراتژی‌های مدیریت فرآیند، انجام نظرسنجی‌های مشتری و نوشتن پیشنهادات برنده، خلاصه‌های خلاقانه، RFP و قراردادها ارائه کرده است.

او به تیم‌های خلاق کمک می‌کند تا اثربخشی عملیاتی را بهبود بخشند و به شرکت‌ها در ایجاد تیم‌ها و فرآیندهای کارآمد کمک می‌کند. او در هیئت مشاوران InSource، در کارگروه داخلی AIGA و به عنوان دبیر هیئت مدیره AIGA/NY خدمت کرد. امیلی همچنین کلاس‌ها و سمینارهایی را برای بسیاری از مدارس و سازمان‌های طراحی برجسته برگزار کرده است.

امیلی یک سخنران پر درخواست در مورد مسائل مربوط به کسب و کار برای صنعت خلاق است و در کنفرانس های انجمن طراحان گرافیک ثبت شده انتاریو (RGD Ontario)، HOW، MYOB، انجمن کسب و کار طراحی (DBA) و InHOWse سخنرانی کرده است. و همچنین در کنفرانس ها و رویدادهای متعدد AIGA.

دوره های این مدرس:

آموزش درد پیشنهادات و قیمت گذاری را از بین ببرید: فکر کنید، ساده کنید و درگیر شوید

Take the Pain out of Proposals & Pricing: Think, Simplify and Engage

"آیا بیشتر از آنچه برنده می‌شوید، طرح‌های پیشنهادی می‌نویسید؟ آیا به طور مداوم خدمات طراحی خود را تحت ارزش‌گذاری قرار می‌دهید یا بیش از حد قیمت‌گذاری می‌کنید؟ این کلاس به شرکت طراحی چاشنی p..."