Tenisha Clemens

برای ذهنم آب بیاور

سلام، من تنیشا هستم. من اخیراً 13 سال کار خود را به عنوان افسر اصلاح و تربیت نوجوانان ترک کردم تا رویاهای خلاقانه ام را دنبال کنم. آموزش رسمی من در زمینه رشد کودک و نوجوان است، اما از دوران جوانی، خودم را خلاقانه از طریق شعر، نقاشی، خوانندگی، بازیگری و در سال‌های اخیر، پذیرایی و برنامه‌ریزی مهمانی ابراز کرده‌ام.

من دوست دارم بگویم که من یک جک از همه مشاغل هستم، در هیچ کدام استاد هستم، اما در حقیقت، مطمئن نیستم که یک فرد برای اینکه در هر مهارت قابل اشتراک خاصی خوب باشد، نیازی به استاد شدن ندارد. من دوست دارم کارنامه آموزشی من، درست مثل خودم، همه کاره و متنوع باشد.

من مشتاق هستم که بخشی از انجمن Skillshare باشم، بنابراین می‌توانم آنچه را که در سفرم آموخته‌ام با کسانی که به دنبال غنی‌سازی و گسترش کارنامه خود هستند به اشتراک بگذارم.

در حالی که محتوای من به شدت مبتنی بر تهیه غذا و خدمات است، ممکن است از من الهام گرفته شود تا دانش و مهارت های دیگری را که در این راه به دست آورده ام به اشتراک بگذارم.

از آنجایی که به آشپزخانه مربوط می شود، هدف من کمک به پختن غذای تازه و سالم ساده و سرگرم کننده است. من از صمیم قلب معتقدم وقتی غذا با عشق درست می شود، نمی توانید اشتباه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش طرز تهیه سالسا مکزیکی

How to make Mexican salsa

"سلام.   در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک دستور العمل سریع و آسان برای سالسا تند درست کنید.