Tatiana Ambrose

به شما کمک می کند خلاق و سازنده باشید

آیا شما کسی هستید که دستخط خود را دوست ندارید؟ داشتن دست خط واضح و خوانا چیزی دور از دسترس نیست! به بیش از 600 دانش آموز دیگر در این کلاس بپیوندید که نتایج عالی دیده اند!

اگر به دنبال محصولات اضافی برای بهبود خلاقیت و زندگی خود هستید

من همیشه موجودی محصول خود را گسترش می دهم، بنابراین اگر مورد خاصی وجود دارد که به دنبال آن هستید، هرزمان خواستید با من تماس بگیرید!

اسم من تاتیانا امبروز است و دنیای من حول محور خلاقیت و تفکر خلاق می چرخد. من مدرک BFA در نویسندگی خلاق دارم و متوجه می‌شوم که سوالاتی که بیشتر علاقه‌مندان خلاق به چگونگی ایجاد ایده‌های جدید و چگونگی متمایز شدن از دیگران در حین انجام آن جلب می‌شوند، جذب می‌شوند.

برای ده سال، من تقریباً به طور انحصاری در طول کار خلاقانه خود (کار آکادمیک و همچنین شخصی) به این دو سؤال فکر کرده ام. خلاقیت من خود را از طریق طراحی طبیعت بی جان با رسانه های هنری مختلف، هنر کاغذی، نقاشی، اکریلیک، هنر سنگ، سرامیک، خیاطی، جواهرات، پاستل و کارهای چند رسانه ای نشان می دهد. هنر انتزاعی همیشه مورد علاقه من بوده است. از طریق آن رسانه است که خلاقیت من واقعا می تواند اوج بگیرد.

در سال 2009، من یک کانال YouTube را شروع کردم که بر ارتقای برگه‌های پاپ و ایجاد آموزش‌هایی برای تشویق دیگران به دنبال کردن آن تمرکز داشت. این ویدیوها هنوز هم با نزدیک به 5 میلیون بازدید از محبوب ترین ویدیوهای کانال من هستند.

کانال من از صنایع دستی تکامل یافته است تا اکنون با ویدیوهای گاه به گاه دو سگم، آرس و آتنا، بیشتر به من و سبک زندگی من توجه کند. من از نوجوانی به صورت حرفه ای با سگ کار کرده ام و تجربه ای در زمینه تربیت سگ، نظافت سگ و در زمینه دامپزشکی دارم. اشتیاق من به سگ‌ها در مقایسه با عشق من به خلاقیت بسیار مهم است.

اما همانطور که کانال من تکامل یافته است، تفکر من در مورد خلاقیت نیز تکامل یافته است. اکنون آن را راهی برای جان بخشیدن به هر چیزی که با آن روبرو می شوم می بینم که تلاش می کند زیبا، هیجان انگیز یا متفاوت از جمعیت باشد. خلاقیت در زندگی روزمره ما کاربرد دارد، اگر ما فقط آرامش داشته باشیم و اجازه دهیم افکارمان از جعبه ای که سعی می کنیم آنها را به زور وارد کنیم فرار کنند.

سفر خلاقیت شما برای شما فردی است، و امیدوارم در این سفر با شما آشنا شوم، صرف نظر از اینکه کجا می‌برید یا اینکه چگونه از آن استفاده می‌کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تمرینات تفکر خلاق: تفکر خلاق خود را بهبود بخشید

Creative Thinking Exercises: Improve Your Creative Thinking

تمرین های خلاقانه برای تقویت خلاقیت و ایده های جدید با تمرین های تفکر طراحی، نوشتن و طراحی.


آموزش جلسات موثر: بهره وری و خلاقیت جلسات را افزایش دهید

Effective Meetings: Boost Meeting Productivity & Creativity

بهره وری جلسات را افزایش دهید و جلسات موثری را با همکاران یا کارمندان رهبری کنید. به علاوه، بسیاری از تمرینات خلاقیت.


آموزش برای مبتدیان، دستخط و قلم نویسی و خط شکسته خود را بهبود بخشید

Improve Your Print and Cursive Handwriting & Penmanship For Beginners

"آیا شما کسی هستید که دستخط خود را دوست ندارید؟ داشتن دستخط واضح و خوانا چیزی دور از دسترس شما نیست! آیا توانایی داشتن همکاری را می دانستید."