Meghan Daum

نویسنده و مقاله نویس

مگان داوم نویسنده پنج کتاب از جمله کتاب آینده است. آخرین کتاب او مجموعه ای از مقالات اصلی ناگفته: و موضوعات دیگر بحث بود که برنده جایزه مرکز قلم ایالات متحده آمریکا برای آثار غیرداستانی خلاق در سال 2015 شد. او همچنین ویراستار پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز است از دیگر کتاب‌های او می‌توان به مجموعه مقالات جوانی از دست رفته من ، رمان و زندگی عالی بود اگر در آن خانه زندگی می‌کردم ، یک خاطره

در سال 2019 مگان به دو هفته نامه تبدیل شد. از سال 2005 تا 2016 او ستون نویس روزنامه لس آنجلس تایمز بود. آثار او در بهترین مقالات آمریکایی گنجانده شده است و او برای مجلات متعددی از جمله نیویورکر، مجله نیویورک تایمز، نقد کتاب نیویورک تایمز، آتلانتیک و ووگ نوشته است. در بهار 2017، مگان نویسنده ممتاز میهمان بدل در برنامه MFA غیرداستانی در دانشگاه آیووا بود و در کنفرانس‌های نویسندگی متعددی از جمله Aspen Summer Words و کنفرانس نویسندگان بررسی فصلی ویرجینیا تدریس کرده است.

او دریافت کننده کمک هزینه تحصیلی گوگنهایم در سال 2015 و کمک هزینه تحصیلی بنیاد ملی هنر در سال 2016 است. او عضو هیئت علمی در برنامه نوشتن MFA در دانشکده هنر دانشگاه کلمبیا است.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن مقاله های شخصی: یک قطعه قدرتمند و منحصر به فرد را در سه مرحله بسازید

Writing Personal Essays: Craft a Powerful, Unique Piece in Three Steps

"یاد بگیرید که از تجربیات شخصی خود به عنوان پایه ای برای مقالات قدرتمند و تاثیرگذار در این کلاس سه مرحله ای در مورد نوشتن شخصی استفاده کنید! به نویسنده و مقاله نویس M. .. بپیوندید."