Madelaine West

مدیر خلاق، راهنمای سلامت کل نگر

پس از 10 سال کار در صنعت مد، کار آزاد به عنوان مدیر خلاق و آموزش های من در زمینه بدنسازی بصری تایلندی، یوگا، و گیاه شناسی... من خود را بین جمع آوری کفش های طراح و زندگی در یک صومعه بودایی می بینم. من دائماً آنچه را که متوسط ​​است به چالش می کشم و مدافع منحصر به فرد بودن کل نگر هستم.

پس از طراحی برای برندهای مد لوکس در مونیخ و نیویورک، به شانگهای نقل مکان کردم تا با برندهای چین مشورت کنم. از آنجا به یک ماجراجویی ولگرد در جنوب شرقی آسیا رفتم.

زندگی در شهرهای مختلف و در طول سفرهای گسترده‌ام، پس از آن، در معرض فرهنگ‌های مختلفی قرار گرفتم که به شدت به من الهام می‌دهند و به وضوح بر کارم تأثیر می‌گذارند. من در حال حاضر در نیویورک مستقر هستم، جایی که پروژه های من شامل Art Direction برای تجارت الکترونیک، استایلینگ برای انتشارات مد و زیبایی، ایجاد محتوا برای سبک زندگی و مارک های مد، و مشاوره رسانه های اجتماعی است.

از سال 2018 تا 2019 پادکست خود را تولید کردم: خانم‌ها در Ludlow، در مورد موضوعاتی مانند رشد کسب و کار و همچنین نحوه حفظ ذهن، بدن و سیاره سالم بحث می‌کردم. من یک کسب‌وکار چند وجهی را اداره می‌کنم، با حضور آنلاین قوی و چیزی جز الهام بخشیدن به دیگران و راهنمایی آن‌ها در مسیرشان که منحصر به فردترین خودشان باشند، دوست ندارم.

آرزوهای گرم،

مادلین وست

www.madeau.com

@madeau

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای آسان برای پادکست - بدون سرمایه گذاری بزرگ

Easy-Guide to Podcasting - Without a Big Investment

"سلام! من مادلین دروز هستم - به اختصار "M". من یک خالق محتوا و صاحب سبک در نیویورک هستم. برای به اشتراک گذاشتن داستان های همه افراد الهام بخش که ملاقات می کنم، من ...."