Luke Brown

من یک کارشناس فیلمسازی خانوادگی هستم

من لوک هستم.

من لوک هستم و بنیانگذار مدرسه فیلم خانوادگی ما هستم. من بیش از 15 سال در صنعت تولید ویدیو کار کرده ام و 100 ثانیه ویدیو تولید کرده ام.

اما آیا می دانید چه ویدیوهایی را بیشتر دوست دارم؟ ویدیوهایی که من با خانواده ام ایجاد کرده ام.

من مدرسه فیلم خانوادگی ما را ایجاد کردم زیرا می‌خواهم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم، بنابراین شما نیز می‌توانید داستان‌های ویدیویی شگفت‌انگیزی از خانواده خود ایجاد کنید. برای همیشه گرامی داشتن و به اشتراک گذاشتن. من واقعاً معتقدم زمانی که با بچه‌هایمان بزرگ می‌شویم بسیار ارزشمند است... و شما باید این لحظات را ثبت کنید تا بتوانید بعداً آن را دوباره زنده کنید. هم برای شما و هم برای فرزندانتان.

من هیچ چیز را بیشتر از گذراندن وقت با بچه هایم دوست ندارم، اما دائماً من را شگفت زده می کند که چقدر زمان می گذرد و چقدر سریع بزرگ می شوند. فقط دیروز به نظر می رسد که آنها بچه های کوچکی بودند و اکنون هر دو در مدرسه هستند.

خاطراتی که ما با فرزندانمان ایجاد می کنیم ارزشمند هستند و اگر آنها را ضبط و نگهداری نکنید، ناپدید می شوند. من یکی از شغل های خود را به عنوان پدر و مادر به عنوان داستان سرای خانواده و نگهبان خاطرات دیجیتال خانواده ام می دانم. به طوری که وقتی بچه های من بزرگتر شدند، بتوانند این خاطرات را دوباره زندگی کنند و ببینند که در جوانی چگونه بوده اند.

به همین دلیل است که دوره داستان‌های ویدیویی خانوادگی را ایجاد کردم. این دوره آموزشی طراحی شده است تا به والدین آموزش دهد تا کنترل خاطرات ویدیویی خانواده خود را در دست بگیرند. در این دوره، ما به شما یاد می‌دهیم که چگونه ویدیوهای شگفت‌انگیزی را ضبط و ویرایش کنید که می‌توانید با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمبرداری موبایل - کلاس کارشناسی ارشد در ساخت فیلم خانوادگی

Mobile Videography - Master Class in Family Film making

"در دوره آموزشی داستان های فیلم خانوادگی ما ثبت نام کنید و یاد خواهید گرفت که چگونه فیلم های بهتری را با iPhone یا Android خود فیلمبرداری و ویرایش کنید و داستان های ویدیویی ایجاد کنید.