Sarah Yoga

من سارا هستم و یک مربی با تجربه یوگا هستم.

من 200 ساعت آموزش معلم Ashtanga Vinyasa خود را در بارسلون، اسپانیا انجام دادم. یوگا بخشی از زندگی من در 11 سال گذشته بوده است. این چیزی است که من همیشه حتی پس از مراحل اجتناب از آن به آن بازگشته ام. اگرچه آشتانگا را مطالعه کردم، اما معمولاً ترکیبی از سبک‌های مختلف یوگا را تمرین می‌کنم. برای من یوگا همه چیز در مورد حرکت و کشف توانایی های بدن است. با یک لیست پخش خوب و یک ذهن باز، همه ما کمی وضوح بیشتر را ترک خواهیم کرد!

من به دوره‌هایم افتخار می‌کنم و نه تنها کلاس‌های یوگا را برگزار می‌کنم، بلکه در آنها شرکت می‌کنم! هر معلمی دیدگاه متفاوتی برای ارائه دارد و چیزی برای یادگیری دارد!

یوگا و زبان آسان نیست، اما با نظم و انضباط و عزم صحیح شما می توانید به همان سرعتی که هر کس دیگری (از نظر جسمی و ذهنی) رشد کنید! مهمترین بخش در هنگام تمرین یوگا، ملایمت با خودتان و تمرین مداوم است. پس بیایید تمرین کنیم! من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره های آموزشی هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش 30 دقیقه جریان کاملاً نشسته - اجازه می‌دهیم احساس کنیم که زمین هستیم!

30 Minutes Completely Seated Flow - Lets feel Grounded!

"کلاس یوگا امروز یک جریان یوگای کاملاً نشسته است که به ما کمک می کند در زمانی که بدن ما بیشتر به آن نیاز دارد احساس زمین کنیم. وقت آن است که کمی برای خودتان وقت بگذارید! این یک تمرین ملایم است."


آموزش 40 دقیقه GLUTES & CORE Yoga Flow - بیایید احساس قوی کنیم!

40 Minutes GLUTES & CORE Yoga Flow - Let's feel STRONG!

"کلاس یوگا امروز یک تقویت کننده GLUTES است؛ CORE Yoga Flow به ما کمک می کند در زمانی که بدن ما بیشتر به آن نیاز دارد احساس قدرت کنیم. وقت آن است که کمی برای خودتان وقت بگذارید! این یک سطح بالاتر است."


آموزش 30 دقیقه نوسازی وینیاسا یوگا - همه سطوح - با BREATHWORK

30 Minute REFRESH Vinyasa YOGA - All Levels - with BREATHWORK

"کلاس یوگا امروز یک جریان یوگای سریع تازه‌سازی است که به ما کمک می‌کند بدن خود را در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارد بیدار کنیم. زمان آن است که کمی برای خود وقت بگذارید! این یک جریان ملایم برای ... است."


آموزش معرفی 10 Days of Breathwork

10 Days of Breathwork Introduction

"در این معرفی 10 روزه Breathwork به من بپیوندید. همانطور که می دانید، من یک معلم یوگا در Skillshare و همچنین Off Skillshare هستم. در کنار یوگا، من هم سوپر پدر هستم. .."