Kevin Lyons

مدیر خلاق و تصویرگر

کوین لیون با مشتریانی مانند نایک، آدیداس، کانورس، آمبرو، کوکاکولا، آمریکن اکسپرس و غیره کار کرده است. در سال 2010، او برنده جایزه امی برای طراحی عنوان برای سری PBS اریک ریپرت، Avec Eric، و همچنین برنده شیر طلایی کن برای کمپین خود برای دیزل در حالی که شریک مدیریتی در Anomaly NYC بود.

کوین خلاق سابق جهانی است. مدیر تجهیزات شهری. در یک دوره 7 ساله، او به شکل کلی برند کمک کرد، از جمله: تابلوهای بیرونی، محیط خرده فروشی، طراحی دیجیتال، بسته بندی، تبلیغات پوستر، طراحی کتاب و کاتالوگ، برچسب زدن، و محصولات (تی شرت، پوشاک، و گرافیک محصولات سبک زندگی). ). کوین همچنین برنامه موسیقی تحسین شده را رهبری کرد، بر روابط عمومی و بازاریابی برند و طراحی شرکتی برای شرکت چتر Urban Outfitters, Inc. (انتروپولوژی، افراد آزاد و سازندگان شهری) نظارت داشت.

در زندگی های گذشته کوین دیگر در نقش های مختلف از جمله، مدیر طراحی در Stussy در سراسر جهان خدمت کرد. مدیر هنری شرکت اسکیت برد دخترانه Spike Jonze. مدیر هنری ایالات متحده برای مجله Tokion و طراح ارشد برای Nike Inc.، جایی که او مسئول برندسازی چندین فرنچایز بزرگ کالج و حرفه ای ورزشی بود.

کار خود کوین در سراسر جهان در Thrasher، The Face، Lodown منتشر شده است. ، مجله نیویورک تایمز، Arkitip، Anthem و Refill. او در سراسر جهان از جمله نمایش های انفرادی در پاریس، فیلادلفیا، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، و توکیو نمایش داده است. کتاب‌ها و مجله‌های او از Nieves در دسترس هستند.

کوین لیون فارغ‌التحصیل دانشکده طراحی رود آیلند است که در آنجا مدرک فیلم را دریافت کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در طراحی گرافیک است. از CalArts.

دوره های این مدرس:

آموزش بیان خود با پروژه های اشتیاق شخصی

Expressing Yourself With Personal Passion Projects

"بی نظیرترین کار خود را با تصویرگر و کارگردان هنری خارق العاده کوین لیون شناسایی و به اشتراک بگذارید. در این کلاس 20 دقیقه ای، یاد خواهید گرفت که چگونه پاسی را بچرخانید. ..."