Angela Mckay

طراح و تصویرگر الگوی سطح

آنجلا مک‌کی یک طراح و تصویرگر الگوی سطح استرالیایی است. او بنیانگذار و خالق یک برچسب مستقر در بروکلین است که از طریق آن تصاویر خود را به اشتراک می گذارد و آثار هنری، لوازم خانگی و لوازم جانبی تقلید شده را به فروش می رساند.

آنجلا الهام خود را از مکان‌های زیادی از جمله دنیای طبیعی، ماجراجویی‌های سفرهای خارج از کشور، داستان‌های عامیانه، و رمان‌های معمایی قتل قدیمی می‌گیرد. کار او با کیفیت های دست سازش مشخص می شود و تمام قطعات او قبل از اینکه روی صفحه نمایش یا چاپ دیجیتالی شوند با دست کشیده و نقاشی می شوند.

بیش از همه، او از خلق چیزهایی لذت می‌برد که می‌توانند مردم را لبخند بزنند.

به آنجلا مک‌کی طراح و تصویرگر الگوی سطح بپیوندید تا روند او را برای ایجاد طرح الگوی سطح با رنگ گواش یاد بگیرید! آنجلا شما را با نحوه استفاده از گواش برای به تصویر کشیدن فرم های طبیعی آشنا می کند، سپس آنها را به فتوشاپ می آورد و آنها را در طرحی مرتب می کند که می تواند به یک الگوی تکرار شونده تبدیل شود و در همه جا استفاده شود.

این کلاس برای تصویرگران، طراحان گرافیک، آبرنگ‌سازان و هرکسی که به دنبال سفر خلاقانه‌ای است عالی است. برای ایجاد الگوی زیبای خود و به اشتراک گذاری آن با جهان، درس ها را آماده خواهید کرد!

تصویر: Skillshare x Angela Mckay

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی برای طراحی الگو: ایجاد الگوهای گیاه شناسی با گواش و فتوشاپ

Painting for Pattern Design: Create Botanical Patterns with Gouache & Photoshop

"عاشق نقاشی با گواش، طراحی الگوی سطح و مواد گیاهی زیبا هستید؟ به طراح الگوی سطح آنجلا مک‌کی بپیوندید و یاد بگیرید که گل‌های خود را نقاشی کنید. ..."