Mike Dee

مربی بهره وری

مایک 6 سال گذشته را صرف تحقیق، مربیگری و آموزش میلیون ها نفر نحوه زندگی پربارتر کرده است، در حالی که 1,000,000 مشترک در کانال YouTube بهره وری خود جمع کرده است ProjectElon .

بهره وری هرگز برای او طبیعی نبود. تقریباً برای تمام عمرش، او با اهمال کاری مزمن دست و پنجه نرم کرد، و همه چیز خیلی واقعی شد وقتی که برای دانشگاه درخواست داد و 4 دانشگاه از 5 دانشگاه او را رد کردند - معدل 1.3 کافی نبود!

در آن لحظه بود که او تلاش خود را برای تغییر کامل زندگی خود آغاز کرد. او سال ها صرف تحقیق در مورد چگونگی انجام این کار توسط موفق ترین افراد جهان کرد. بزرگترین ورزشکاران، تاجران، بازیگران جهان - چگونه می‌توانند به موفقیت خارق‌العاده‌ای دست یابند وقتی که 24 ساعت مشابه سایرین است؟

او متوجه شد که چقدر مهم است که مهارت تخصیص انرژی و منابع را به طور فوق العاده کارآمد در هر دوره 24 ساعته - به طور مداوم - مسلط کنیم. پس این به چه معناست؟ این به این معنی است که یاد بگیرید چگونه «به طور مؤثر مولد» شوید.

در عرض 3 سال زندگی خود را کاملاً تغییر داد و با معدل 4.0 فارغ التحصیل شد و در 5 درصد برتر دانشگاه خود قرار گرفت. از آن زمان، او در یک ماموریت ریشه‌دار بوده است تا به افراد زیادی کمک کند تا سیستم‌های بهره‌وری شخصی‌شده خود را بسازند تا کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهند و در نتیجه زندگی پربارتر و کامل‌تری داشته باشند. p>

دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری سریع: نحوه جذب سریع اطلاعات با ایده

Speed Learning: How to Absorb Information Fast with Notion

«اگر دوست دارید یاد بگیرید، اما همیشه چیزهایی را که تازه یاد گرفته‌اید فراموش می‌کنید، پس این کلاس برای شما مناسب است! مایک 6 سال گذشته را صرف تحقیق کرده است. .."


آموزش 21 روز بهره وری هدفمند: شکل گیری عادات برای اهداف بلند مدت

21 Days of Purposeful Productivity: Forming Habits for Long Term Goals

«اگر متوجه شدید که دائماً با اهمال کاری مبارزه می‌کنید و تلاش می‌کنید سازنده بمانید، پس این کلاس برای شما مناسب است! مایک 6 سال گذشته را صرف تحقیق کرده است. .."


آموزش چگونه اهمال کاری را شکست دهیم: در خود انضباطی و بهره وری استاد شوید

How to Beat Procrastination: Master Self-Discipline and Productivity

"با اهمال کاری مبارزه می کنید؟ پس در جای درستی هستید! با مایک دی، بنیانگذار ProjectElon، یاد بگیرید که چگونه بر اهمال کاری غلبه کنید و بر خود انضباطی مسلط شوید. . . ."


آموزش بهره وری برای دانش آموزان: دقیق تر مطالعه کنید نه سخت تر

Productivity for Students: Study Smarter, Not Harder

«با یادگیری نحوه مطالعه هوشمندانه با مایک دی، بنیانگذار ProjectElon، سطح مطالعه خود را ارتقا دهید و نمرات خود را تغییر دهید. با بیش از 1،000،000 مشترک در گل میخ خود. .."