Seb Lester

خوشنویس و طراح

سب در سنترال سنت مارتینز در لندن در زمینه طراحی گرافیک آموزش دیده است. او اکنون در Lewes در شرق ساسکس به عنوان هنرمند و طراح کار می کند.

او برای برخی از بزرگترین شرکت ها، نشریات و رویدادهای جهان، از جمله ناسا، اپل، نایک، اینتل، نیویورک تایمز، المپیک زمستانی ونکوور 2010 و فینال جی دی سالینجر، لوگو و تصاویر تایپ ایجاد کرده است. انتشار مجدد The Catcher in the Rye. او که قبلاً به مدت نه سال طراح ارشد تایپ در Monotype بود، حروف‌های سفارشی را برای بسیاری از برندهای آشنا از جمله British Airways، Intel، Waitrose، The Daily Telegraph، H M و Barclays توسعه داده است.

عشق جدیدی که به خوشنویسی پیدا شده است، کار او را به مسیرهای جدید و هیجان انگیز سوق داده است. در طی پنج سال، او با میلیون‌ها نفر به‌روزرسانی‌های روزانه خوشنویسی‌اش را در و فیس‌بوک<دنبال می‌کنند، به یکی از خوشنویس‌های با سابقه در جهان تبدیل شده است./a>.

او علاقه زیادی به حروف دارد که می گوید "من الفبای لاتین را یکی از زیباترین و عمیق ترین خلاقیت های بشر می دانم".


هنر خوشنویسی زندگی جدیدی در عصر دیجیتال پیدا کرده است - و با رهبری سب لستر، هرگز محبوبیت بیشتری پیدا نکرده است.

بعد از تماشا، در کلاس سب شرکت کنید! یک استاد کلاس واقعی در خوشنویسی، برای مبتدیان و حرفه ای ها عالی است. شما یاد خواهید گرفت که با یک قلم نوک پهن، حروف ایتالیک کامل بسازید، و کلاس را با یک نوشته زیبا و صیقلی به پایان برسانید که واقعاً می توانید آن را مال خود بنامید.

دروس شامل همه چیزهایی است که برای یک تجربه یادگیری الهام‌بخش و جامع نیاز دارید، از جمله نمایش نزدیک، قدم به قدم، و یک کتاب کار قابل چاپ انحصاری.

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات خوشنویسی: از اولین اسکریپت تا شکوفایی نهایی

Calligraphy Essentials: From First Script to Final Flourish

«شما ویدیوهای خوشنویسی او را در اینستاگرام دیده‌اید—حالا وقت آن است که قلمتان را بردارید! با نماد خوشنویسی مشهور سب لستر به پشت صحنه بروید.