Jason Severs

مدیر خلاق اجرایی در قورباغه

جیسون سیورز بیش از نه سال است که در قورباغه بوده و رهبر خلاق استودیو نیویورک است. او یک رهبر جهانی در زمینه استراتژی تجربه قورباغه است که به ایجاد آن به عنوان خدمات اصلی در میان فرآیندها و مجموعه های متنوع قورباغه کمک کرد. او همچنین پیشرو در سایر شیوه ها مانند تسهیل خلاقانه، طراحی اطلاعات و تجسم داده ها است. جیسون تمام مهارت‌ها را به‌عنوان یک رهبر خلاق به ارمغان می‌آورد و مسئول ارتقای دیدگاهی جامع برای تیم‌های طراحی خود است تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتری/کاربر و اهداف کسب‌وکار - و همچنین بقیه زنجیره ارزش از تولیدکنندگان تا فروشندگان خدمات - قابل درک است. و به نتایج طراحی عملی تبدیل شد.

جیسون در تمام صنایعی که خدمات قورباغه ای مانند خودرو (تجارب رانندگی متصل)، ست تاپ باکس (سخت افزار و رابط)، استراتژی برند، آموزش در خانه، راه حل های سازمانی مراقبت های بهداشتی، راهنمایی تغذیه، همکاری سازمانی، تلفن همراه کار کرده است، کار کرده است. B2B برای متخصصان خدمات مالی و مهندسان هوانوردی، بانکداری تلفن همراه، و حضور از راه دور. مشتریان گذشته او عبارتند از American Express، AT T، Banco Indusval، Bloomberg، CA، Chrysler/Fiat، Colgate Cox Communications، Foundation Medicine، The Economist، ETS، Equinox، Gatorade، GE، Guide Investementos، Humana، HP، IPC، Johnson و جانسون، ال‌جی، مایکروسافت، گروه تغذیه جهانی پپسی، ساندیس، تامسون رویترز و ووناژ.

تجربه مراقبت‌های بهداشتی او شامل مشارکت مصرف‌کننده برای سلامتی، پلتفرم‌های مورد استفاده برای پایبندی به آزمایش‌های بالینی، مدیریت مراقبت‌های قبل و بعد از عمل، و ابزارهای حرفه‌ای برای انکولوژیست در انجام آزمایش پان سرطان است. او با استفاده از تحقیقات طراحی و مهارت های طراحی محصول برای ایجاد رویکردهای نوآورانه جدید برای مراقبت بیمار محور، با متخصصان صنعت و بیماران کار کرده است.

اطلاعات دیگر...

او یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده هنرهای تجسمی برنامه MFA محصولات طراحی است. او دوره‌ای را تدریس می‌کند که بر روابط بین اشیا و زمینه‌های آن‌ها و چگونگی همگرایی رفتارها و نیازهای انسان برای ایجاد تجربیات کاربر تمرکز دارد. محصولات دیگر فقط محصولات نیستند. آن‌ها در اکوسیستم‌های پیچیده تجاری و فناوری زندگی می‌کنند که طراحان باید برای درک، و در نهایت تعریف، تجارب برند در آن‌ها حرکت کنند.

جیسون همچنین به عنوان فن‌شناس طراحی در Conde' Nast properties Wired و Modern Bride در طراحی و توسعه برنامه‌های بازاریابی دیجیتال کار می‌کرد.

جیسون همچنین به‌عنوان یک تصویرگر مستقل کار می‌کند و اخیراً دو کتاب برای فیزیکدان نظری برایان گرین، پارچه کیهان و واقعیت پنهان انجام داده است. او همچنین هنرمند است و دارد نشان می دهد.

قبل از پیوستن به قورباغه، جیسون با بروس مائو در موسسه بدون مرز در پروژه تغییر عظیم کار می کرد. ماموریت اصلی این پروژه انتقال آینده طراحی به عنوان یک ظرفیت دگرگون کننده است که در هر یک از ما وجود دارد و همچنین تأثیر طراحی بر حوزه هایی مانند سلامت و تندرستی، برنامه ریزی شهری، بازارهای جهانی، ارتش و آینده حمل و نقل عمومی و شخصی.

قبل از حضور در تورنتو، جیسون در تحقیقات دانشگاه کلمبیا در مرکز آموزش و یادگیری رسانه‌های جدید کار می‌کرد و برنامه‌های درسی و برنامه‌های آموزشی از راه دور را با استفاده از تکنیک‌های تحقیقاتی مانند قوم‌نگاری و مطالعات طولی – و نیز اشکال مختلف توسعه می‌داد. تست شناختی و قابلیت استفاده در HCI - با دانش آموزان در حالی که در یک سال تحصیلی معمولی حرکت می کنند.

در سال 2002، جیسون مدرک M.A در طراحی آموزشی و فناوری از دانشگاه کلمبیا گرفت. در سال 1995 موفق به اخذ مدرک B.F.A. در نقاشی از کالج هنر ممفیس.

دوره های این مدرس:

آموزش تفکر طراحی: طراحی برای تجربیات جدید

Design Thinking: Design for New Experiences

"چه می شود اگر بتوانید همه چیز اطراف خود را دوباره طراحی کنید؟ در این کلاس 90 دقیقه ای، جیسون سیورز، مدیر اجرایی خلاق قورباغه نشان می دهد که چگونه خلاقانه فکر کنید و کار کنید..."