Nedra Tawwab

درمانگر و نویسنده

ندرا گلاور تواب، MSW، LCSW، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، درمانگر دارای مجوز، و متخصص روابط متقابل است. او 14 سال است که رابطه درمانی را تمرین کرده است و موسس و صاحب تمرین گروه درمانی است. او هر روز به مردم کمک می کند تا با آموزش نحوه اجرای مرزها، روابط سالم ایجاد کنند. فلسفه او این است که فقدان مرزها و قاطعیت زیربنای بیشتر مسائل مربوط به رابطه است و موهبت او کمک به افراد برای ایجاد روابط سالم با خود و دیگران است.

ندرا مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ایالتی وین در دیترویت، MI دریافت کرد. او دارای گواهینامه های اضافی در کار با خانواده ها و زوج ها و اختلالات خلقی و اضطراب پری ناتال، به علاوه آموزش های پیشرفته برای مشاوره بزرگسالانی است که غفلت عاطفی دوران کودکی را تجربه کرده اند.

ندرا اخیراً در , The Guardian, Self, and Vice حضور داشته است و در پادکست های متعددی از جمله Therapy for Black Girls ظاهر شده است. حساب اینستاگرام که در آن تمرین‌ها، ابزارها و تفکرات مربوط به سلامت روان را به اشتراک می‌گذارد و هر هفته Q As را میزبانی می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش به اهداف خود برسید: 7 تمرین توسعه فردی برای ساختن زندگی مورد علاقه شما

Reach Your Goals: 7 Personal Development Exercises to Build a Life You Love

"با نویسنده پرفروش و درمانگر محبوب ندرا تواب، زندگی مورد نظر خود را تصور کنید و به آن برسید، یک هدف! بین ایجاد یک تمرین درمانی پر رونق. .."