Vidhi Khandelwal

تصویرگر | کارآفرین

سلام! نام من ویدی کهندلوال است و یک هنرمند گیاه شناسی، دست نوشته، طراح پارچه، تصویرگر مستقل، کارآفرین و یک معتاد به کار هستم.

من در حال حاضر خارج از بنگلور، هند هستم و بیشتر وقتم را به نقاشی و طراحی محصولات خارج از استودیوی خانگی خود می گذرانم.

از روزی که در دهلی بزرگ شدم، به طور فزاینده ای جذب نقاشی و ساختن وسایل در خانه شده ام، چه کارت تبریک برای جشنواره ها یا یک نقاشی برای اتاقم. پس از اتمام مدرسه، به تحصیل در رشته نساجی در NIFT دهلی پرداختم و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی، شروع به مفهوم سازی کردم - یک برند لوازم التحریر و سبک زندگی در بنگلور. از آن زمان، من این فرصت را داشتم که با تعدادی از مشتریان مانند Google، Samsung، Fabindia، One plus، Jawa motors، Levis، Camlin، Penguin و Royal enfield کار کنم. در اینجا نگاهی اجمالی به دفتر خانه من است، فضایی که من از ابتدا کنار هم قرار داده ام و اینجا جایی است که هر روز نقاشی می کنم -

امیدوارم در اینجا چیز مفیدی بیابید یا برای شروع نقاشی و همراهی در روند خلقت الهام بگیرید.

برای اینکه در جریان باشید و از کارهایی که انجام می‌دهم به‌روز باشید، من را دنبال کنید :)

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه حروف دستی: ترفندها و مراحل آسان برای دست زدن به نامه مانند یک حرفه ای

Hand Lettering basics : Easy tricks and steps to hand letter like a pro

"در این کلاس، من برخی از ترفندها و دستورالعمل های اساسی مورد علاقه خود را که سال ها از آنها استفاده کرده ام به اشتراک می گذارم. استفاده از آنها ساده است و پایه و اساس را تشکیل می دهد.


آموزش گل های گواش: نقاشی گیاه شناسی از الهام زنده

Gouache Florals: Painting Botanicals from Live Inspiration

"در این کلاس، من شما را با روند نقاشی با گواش آشنا خواهم کرد. شما نسخه شخصی خود را از آنچه انتخاب می کنید به عنوان الهام بخش انتخاب می کنید، نقاشی می کنید.