AGUS CATTANEO

آگوس کاتانئو بنیانگذار Learn while Exploring است.

آگوس که یک آکادمیک مد و مدیر اجرایی با بیش از 15 سال تجربه است، دارای مدرک لیسانس حسابداری از دانشگاه کاتولیکا آرژانتین (UCA) است، طراحی مد را در مدرسه طراحی جدید پارسونز تحصیل کرده و کارشناسی ارشد کسب کرده است. مدرک مدیریت مد جهانی از موسسه فناوری مد (FIT) با همکاری دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ (PolyU) و انستیتو فرانسه د لا مد (IFM).

حرفه آگوس در مد شروعی غیرعادی داشت. او پس از اخذ مدرک حسابداری، CPA شد و به عنوان حسابرس برای Deloitte Touche در بوئنوس آیرس کار کرد. اما پس از آن یک روز، یک تصادف شدید رانندگی او را به مدت دو ماه در تخت حبس کرد. در دوران نقاهت، تنها با استفاده از دستانش برای طراحی و خیاطی، شرکت پوشاک خود را طراحی و راه اندازی کرد. او این برند را به مدت دو سال توسعه داد تا اینکه با الهام از اشتیاق تازه کشف شده خود، به شهر نیویورک رفت تا به طور رسمی مد را مطالعه کند.

امروز، آگوس استاد آکادمی بین‌المللی مد (IFA) در پاریس است، که در آن دوره‌های تجاری و خلاقانه را به داوطلبان کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می‌کند. در IFA، او همچنین چند دانش‌آموز را راهنمایی می‌کند و یکی از اعضای هیئت داوری است که مجموعه‌های نهایی دانشجویان طراحی را ارزیابی می‌کند.

علاوه بر این، آگوس یک هفته مد است. او دو بار در سال به نیویورک، لندن، میلان و پاریس سفر می‌کند تا در نمایش‌ها و نمایش‌های باند فرودگاه شرکت کند تا گرایش‌های جدید را شناسایی کند، استعدادی که او در حین کار به عنوان رئیس ترندها برای فروشگاه بزرگ آمریکای جنوبی Falabella بر آن تسلط داشت. گردآوری های مستقیم او به طور مرتب در La Nación و روزنامه های دیگر منتشر می شود.

آگوس یک مرجع مد است که تقاضای زیادی برای دیدگاه جهانی و تطبیق پذیری او به عنوان یک خلاق با حس تجاری حاد دارد. او در سمینارها و کارگاه‌های آموزشی در سرتاسر جهان در مورد موضوعاتی مانند خرده‌فروشی، گرایش‌ها و عادات مصرف‌کننده به مخاطبان شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان سخنرانی کرده است. او همچنین به عنوان مجری اصلی در چندین جشنواره بین المللی فیلم مد حضور داشته است.

در سال 2018، آگوس به عنوان مدیر خلاق سازمان غیردولتی (NGO) کمک به صنعتگران انتخاب شد. در این مقام، او برای پروژه ای که توسط بانک جهانی تامین مالی شده بود به لسوتو سفر کرد. هنگامی که آنجا بود، با صنعتگران محلی همکاری کرد و از مهارت آنها برای توسعه چندین مجموعه مد جدید مطابق با مفاهیم طراحی نوآورانه خود استفاده کرد. مجموعه ها در ایالات متحده فروخته شد.

آگوس در FIT در شهر نیویورک، Polimoda در فلورانس، CEDIM در مکزیک، Altos de Chavon در جمهوری دومینیکن و Istituto Marangoni در پاریس تدریس کرده است.

او و کارهایش در مجلاتی مانند Harpers Bazaar، Vogue، Hola به نمایش درآمده اند! و کاراس، به نام چند. معروف به روحیه کارآفرینی، دیدگاه مثبت و اشتیاق، نمایه اخیر آگوس در هولا! او را به عنوان "زنی با لبخند ابدی" توصیف کرد.

آگوس یکی از اعضای انجمن میراث فرانسوی و گروه بین المللی مد است.

دوره های این مدرس:

آموزش مد Coolhunting

Fashion Coolhunting

" روندها را ببینید و داستان بصری خود را بگویید! این دوره بسیار سرگرم کننده است! با هم بررسی خواهیم کرد: 1- منابع اطلاعاتی 1- مجلات و روزنامه ها 2- وبلاگ. .."