Emelina Calder Spinelli

کارشناس بازاریابی اینستاگرام

می داند که برای اعمال نفوذ و ایجاد استراتژی های برنده بازاریابی رسانه های اجتماعی چه چیزی لازم است. از کار با Fortune 100s در Fox Broadcasting به عنوان بخشی از یک تیم کوچک که 12 میلیون دلار در کمپین های بازاریابی یکپارچه ایجاد می کند تا ایجاد مخاطبی با بیش از 100 هزار دنبال کننده در رسانه های اجتماعی خودش، و همچنین ایجاد صدها هزار دنبال کننده در بین تمام مشتریانش.

امروز، املینا الهام بخش هزاران کارآفرین و اینستاگرامر می‌شود تا از رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری برای تحول شخصی استفاده کنند. Emelina با استفاده از یک سیستم آزمایش شده و آزمایش شده که با مشتریان خصوصی خود توسعه داده است، هزاران نفر را راهنمایی می کند تا یک برند پایدار، تصویر عمومی و مخاطبان آنلاین بسازند. او معتقد است که ایجاد تأثیر می تواند هدفمند، سرگرم کننده و سودآور باشد.

تخصص Emelina در رسانه های اجتماعی اخیراً در نیویورک تایمز و همچنین Entrepreneur، Social Media Today، Business2Community و موارد دیگر منتشر شده است. Emelina با برندهای زیادی از جمله: Fox Broadcasting، Samsung، Microsoft، Pepsi، Facebook، Cellular One، Game of Thrones، Credit Karma، Adobe و غیره کار کرده است.

در زمان مرخصی املینا، او را می‌توان در حال بازی با آزمایشگاه زردش به نام آتنا، یا در حال کار روی او در جایی که او در مجامع ستاره‌ای و رکوردهای آکاشیک کانال‌کشی می‌کند، یافت.

من را در اینستاگرام دنبال کنید:

برای ویدیوهای بیشتر در اینستاگرام در یوتیوب مشترک شوید:

آموزش ویدیوی رایگان من "فالو کردن اینستاگرام خود را دو برابر کنید" دریافت کنید:


دوره های این مدرس:

آموزش رشد ارگانیک اینستاگرام: محتوای قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید

Organic Instagram Growth: Create Shareable Content

"در این کلاس ما می خواهیم مهارت های خلاقانه و فنی برای کشف پیام اصلی شما را بررسی کنیم و پست های اینستاگرام قابل اشتراک گذاری ایجاد کنیم که به شما کمک می کند ..."