Seymour Chwast

طراح، تصویرگر

سیمور چواست یک طراح گرافیک آمریکایی است که به خاطر مجموعه آثار متنوعش و تأثیر ماندگار بر فرهنگ بصری شهرت دارد. او یکی از شرکای موسس استودیو پوش پین مشهور است که کارهای انقلابی اش مسیر ارتباطات گرافیکی معاصر را در دهه 1960 تغییر داد و همچنان بر حوزه طراحی در سراسر جهان تأثیر می گذارد. در سال 1985، نام استودیو به گروه پوشپین تغییر یافت که چواست کارگردان آن است.

با توسعه و اصلاح رویکرد نوآورانه خود در طراحی در طول شش دهه، مشتریان Chwast عبارتند از نیویورک تایمز، نیویورکر، وال استریت ژورنال، Vanity Fair، آتلانتیک، و چاپ، و همچنین شرکت های پیشرو، آژانس های تبلیغاتی و ناشران چه در ایالات متحده و چه در خارج از کشور. طرح‌ها و تصاویر او دارای پوستر، بسته‌بندی، جلد رکوردها، تبلیغات و فیلم‌های متحرک و همچنین گرافیک شرکتی و محیطی است.

آثار او در گالری‌ها و موزه‌های بزرگ در ایالات متحده، اروپا، ژاپن، برزیل و روسیه به نمایش گذاشته شده است، از جمله اثر تأثیرگذار "سبک پین فشاری"، یک بازنگری دو ماهه در موزه مشهور موزه لوور. Arts D?coratifs، و چندین نمایش تک نفره از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، و چاپ‌های او. پوسترهای او در مجموعه‌های دائمی موزه هنر مدرن نیویورک قرار دارند. کوپر هویت، موزه طراحی اسمیتسونیان، نیویورک؛ موزه هنر فیلادلفیا؛ کتابخانه کنگره؛ و موزه گوتنبرگ، ماینتس. در سال 2015، کتابخانه تاریخ گرافیک مدرن دانشگاه واشنگتن مجموعه کاملی از پوسترهای چواست را به دست آورد که به زودی برای مطالعه توسط دانشجویان و عموم مردم در دسترس خواهد بود.

در طول سالها، تک نگاری های اصلی منتشر شد: سیمور چواست: طراح چپ دست (آبرامز، 1985). The Push Pin Graphic: A Quarter Century of Innovative Design and Illustration (Chronicle Books, 2004); سیمور: تصاویر وسواسی سیمور چواست (کتابهای کرونیکل، 2009).

چواست که عضو تالار مشاهیر مدیران هنری و دریافت کننده مدال AIGA است، دارای مدرک دکترای افتخاری از دانشکده طراحی پارسونز و دانشکده طراحی رود آیلند است. او یک مدرس مکرر است و اخیراً در Design Indaba، Offset، Point Design Conference و Typographics آینده سخنرانی کرده است. چواست به همراه همسر، طراح گرافیک و نقاش، پائولا شر، در شهر نیویورک زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش یک هنرمند در کار: داخل استودیو با سیمور چواست

An Artist at Work: Inside the Studio with Seymour Chwast

"اجازه دهید تاریخ طراحی امروز به خلاقیت شما دامن بزند. این کلاس بر خلاف هر چیز دیگری است که در Skillshare دیده اید. ترکیبی از بهترین های گذشته نگر حرفه ای. ..."