Meagan Morrison

تصویرگر مد و سفر

میگان شهوت سیری ناپذیری برای زندگی دارد و دنیا را از دریچه خوش‌رنگ و خوش‌بینانه‌ای که در آن تصویر می‌کند، می‌بیند. او در شهر کوچکی در شمال تورنتو بزرگ شد، اما از اولین سفرش به نیویورک در دوران نوجوانی می دانست که روزی به خانه تبدیل خواهد شد. او مدرک لیسانس بازرگانی خود را در دانشگاه مک گیل و مدرک تصویرسازی AAS را در FIT در نیویورک دریافت کرد. در دوران حضورش در FIT بود که Travel Write Draw () را تأسیس کرد که از آن زمان به حرفه، برند و ماشین ساخت رویاهای تمام وقت او تبدیل شد. میگان معتقد است که بزرگترین پتانسیل ما فراتر از ترس ماست. این باور هر کاری را که او در زندگی، شغل و عشق انجام می دهد هدایت می کند.

Travel Write Draw یک وب‌سایت، نام تجاری، و استودیوی خلاقانه است که متعهد به جشن گرفتن دنیای منحصر به فرد، جسورانه و رنگارنگ سفر، مد و هنر است. Meagan Morrison's Joie de vivre و حمل و نقل کاری روشن و پر جنب و جوش و الهام بخش همه کسانی است که به سفر Travel Write Draw می پیوندند. اما داستان نحوه شروع آن کمی شبیه به این است…

در ماه می 2010، میگان اولین سفر خود را به دبی انجام داد و در طول سه هفته، دیوانه‌وار عاشق این شهر تضادها شد. او با الهام از مدرنیته مجلل در کنار سنت‌ها، آسمان‌خراش‌هایی که از صحرا بیرون می‌آیند، مشتاق سکویی بود که بتواند همه چیزهایی را که می‌دید، احساس می‌کرد و تصویر می‌کرد به اشتراک بگذارد. او همچنین کاملاً مسحور امکان زندگی با سفر شد و متحیر شد که چگونه می تواند این موضوع را به عنوان یک تصویرگر مد به واقعیت تبدیل کند.

در لحظه ای از صداقت خالص و بدون مانع با خود، میگان سه کلمه را که به بهترین وجه توصیف می کرد آنچه را که او امیدوار بود تا آخر عمرش انجام دهد نوشت: سفر، بنویس، و ترسیم. در آستانه تولدش در سپتامبر 2010، 9 ماه قبل از فارغ التحصیلی از FIT با مدرک تصویرسازی خود، وبلاگی را راه اندازی کرد که از آن به بعد به حرفه تمام وقت او تبدیل شده است. Travel Write Draw با جمع آوری صدها هزار عضو جامعه، مشارکت با برندهای مد و مسافرتی پیشرو در جهان، به عنوان شاهدی بر رویاهای بزرگ، سخت کار کردن و ساختن زندگی خود دقیقاً همان چیزی است که می خواهید.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر خلاق: تعطیلات رویایی خود را بکشید

Creative Illustration: Draw Your Dream Vacation

"هوس سرگردانی خلاقانه خود را شروع به طراحی کنید! این کلاس بصری غنی با تصویرگر مد و میگان موریسون، بنیانگذار @TravelWriteDraw، بهترین گزینه است..."