Nikki Anderson

پژوهشگر و مدرس تجربه کاربری

سلام، من نیکی هستم!

من یک محقق تجربه کاربری هستم و متخصص در روش‌شناسی کیفی هستم (من همچنین از تجزیه و تحلیل داده‌های کمی استفاده می‌کنم). من 5 سال تجربه در زمینه UX و 2 سال کار با/تحقیق در مورد بیماران در یک مرکز بهداشت روان در طول دوره کارشناسی ارشد خود دارم. من بیش از یک سال است که در حال تدریس تحقیقات کاربر هستم! من در حال حاضر یک پژوهشگر ارشد UX در FromAtoB هستم و همچنین پروژه های تحقیقاتی کاربر آزاد را در کنار خود ادامه می دهم.

من واقعاً به درک پیامدهای پشت افکار و اعمال افراد اهمیت می دهم. من قدرت فوق‌العاده‌ای برای گوش دادن به کاربران و ذینفعان و ارائه توصیه‌های مربوط به UX دارم (من و دانش‌آموزانم به این تحقیقات «تخریب‌کننده» می‌گوییم). من در هر جلسه تحقیقاتی با ذهنی باز و قلبی همدلانه شرکت می کنم. من یک رویکرد شفقت محور دارم که در آن فقط بر روی کاربر تمرکز نمی کنم، بلکه سعی می کنم نیازهای همه را بگنجانم و تا جایی که می توانم درد همه را کاهش دهم.

ماموریت من کمک به کشف مشکلات است. به روشی آگاهانه، برای بهبود محصولاتی که ما به عنوان انسان به آنها نیاز داریم و کاملاً وسواس داریم. من تلاش می‌کنم راه‌های نوآورانه‌ای برای اعمال تحقیقات کاربر ایجاد کنم، الهام بخش مشتریان برای دیدن خلاقیت در این زمینه و تسهیل زندگی برای همه باشد.


می خواهید با من کار کنید؟

به

من نگاهی بیندازید

در

من ثبت نام کنید

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر UX Research: ایجاد یک برنامه تحقیقاتی کاربر

Intro to UX Research: Creating a User Research Plan

"آیا می خواهید بدانید که مشتریان شما واقعاً چه چیزی از محصول شما می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند؟ تحقیقات تجربه کاربر در محصول و طراحی محبوب تر می شود. .."