Sophia Emmerich

عکاس برلینی

سلام، من سوفیا هستم. یک عکاس ساکن برلین با اشتیاق به چالش کشیدن هنجارهای اجتماعی و تأثیر آنها بر درک زیبایی.

CV من ممکن است برخی افراد را شگفت زده کند. این یک سفر پر دست انداز بود، اما یک چیز هرگز تغییر نکرد - اشتیاق من به کار خلاقانه. از دبیرستان شروع به عکاسی و فیلمبرداری کردم. بلافاصله بعد از مدرسه به برلین نقل مکان کردم و نمی دانستم این سفر مرا به کجا خواهد برد. من شروع به تحصیل در رشته حقوق کردم، چون کار هوشمندانه ای به نظر می رسید، اما در اوقات فراغت به کار روی ایده های خلاقانه خودم ادامه دادم. من دانشکده حقوق را به پایان رساندم زیرا آموختم که مبارزه برای یک هدف چیزی است که من به آن علاقه دارم.

به عنوان بخشی از جامعه LGBTQIA+، همیشه احساس می‌کردم که با مبارزه برای دیده شدن برای همه مرتبط هستم. کار من زیبایی را بدون توجه به جنسیت، هویت یا جنسیت نشان می‌دهد و نمایان شدن و بازنمایی را در جایی به ارمغان می‌آورد که مدت‌ها از آن گذشته بود.

علاوه بر این، من دوست دارم آنچه را که در مورد الهام، خلاقیت و عکاسی می دانم به اشتراک بگذارم، زیرا از این طریق همه چیزهایی را که امروز می دانم آموختم. اگر دیگر سازندگان کار، سفرها و تجربیات خود را به اشتراک نمی‌گذاشتند، در نقطه‌ای که اکنون هستم، نبودم. بنابراین من نمی توانم صبر کنم تا به جامعه خلاق پاسخ دهم. بیایید شروع کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش شما داستان هستید: یک پرتره ویدیویی شخصی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

You are the Story: Create a Personal Video Portrait for Social Media

"کلاس در مورد ایجاد ویدئویی است که شما را به نمایش می گذارد و در عین حال اصول اولیه پیش تولید، فیلمبرداری و ویرایش با Premiere Pro را به شما آموزش می دهد. فو. .."


آموزش عکاسی برای بلوک خلاق: یک کلاژ عکس از تصاویر معنادار ایجاد کنید

Photography for Creative Block: Create A Photo Collage of Meaningful Images

«آیا شما دارای بلوک خلاقانه هستید یا برای ایجاد چیزی جدید مشکل دارید؟ پس این کلاس برای شما عالی است! نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه بر خلاقیت خود غلبه کنید. .."