Ramon Williamson

کارآفرین خلاق
  • کارآفرین خلاق (بیش از 32 سال تجربه)
  • مربی زندگی برای افراد خوداشتغال (از سال 1986)
  • بازاریابی آنلاین (از سال 1999)

رامون ویلیامسون، نویسنده "شش چیز ساده که می تواند زندگی شما را تغییر دهد"، یک کارآفرین خلاق و مربی زندگی برای متخصصان خوداشتغال است. او به تمرکز و توانایی برای رسیدن به سطح بعدی در تجارت با درآمد و آزادی برای لذت بردن از کیفیت منحصر به فرد زندگی ارائه می دهد.

مهم نیست چقدر موفق باشید، بین جایی که هستید و جایی که می خواهید باشید فاصله وجود دارد. اگر در اعماق خود می‌دانید که زمان آن فرا رسیده است که قدم بردارید و از منطقه آسایش خود خارج شوید... به دنبال رویاهای خود بروید و بیشتر از زندگی‌ای که اکنون می‌خواهید زندگی کنید... مربی خود را پیدا کرده‌اید.

تجربه/تخصص: رشد شخصی و معنوی، بهبود تمرکز/بازدهی، حذف الگوهای منفی، ماندگار کردن عادات. بهترین مربیگری، مشاوره، و مشتریان آزاد خود را به صورت آنلاین با هزینه های بالاتر و هیچ یک از مواردی که مردم از فروش بدشان می آید، دریافت نکنید. با کتاب‌ها، دوره‌ها و عضویت‌های آنلاین، درآمد بیشتری کسب کنید؛

اجازه دهید با 3 هدف برتر شما برای 90 روز آینده شروع کنیم...

گوش می‌کنم، به شما کمک می‌کنم تمرکز کنید، برنامه‌ای ایجاد کنید و در مورد آنچه اکنون مهم است پیشرفت کنید.

زمانی را انتخاب کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد:

"رامون ویلیامسون یک مربی کسب‌وکار آنلاین شگفت‌انگیز است. من یک حرفه‌ای خوداشتغال هستم که خدمات آنلاین را برای مشاغل ارائه می‌دهم. رامون موارد خاصی را به من ارائه داد. اقدامات و ایده‌هایی که باید فوراً اجرا شوند و ساختار بازاریابی روزانه به من بدهند. او کاربردی‌ترین مربی تجاری است که با او صحبت کرده‌ام، و رامون را به شدت توصیه می‌کنم." - جانی بی

بنیانگذار
مربیگری رامون ویلیامسون

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی ایمیلی: ایمیل های خوش آمدید که ساده ساخته شده اند

Email Marketing: Welcome Emails Made Simple

" اولین برداشت ها به حساب می آیند. 3 تا 5 ایمیل اول که مردم از شما دریافت می کنند می توانند رابطه را ایجاد کنند یا آن را از بین ببرند. در بازاریابی ایمیلی، این "توالی خوش آمدگویی" شماست. . .."