Jason Moore

کارشناس معتبر Adobe در فتوشاپ

اشتیاق من ایجاد طراحی های گرافیکی و وب باکیفیت برای افراد، مشاغل در هر اندازه، غیرانتفاعی و مؤسسات آموزشی است تا در تلاش های خود موفق تر باشند و به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند. راه ها.

من با مشتریان خود به عنوان حساب رفتار نمی کنم. من برای ایجاد روابط پایدار کار می کنم زیرا هرچه بهتر شما و تجارت شما را بشناسم، بهتر می توانم به شما و نیازهای بلندمدت شما خدمت کنم.

وضوح و ارتباطات تجملاتی نیستند، آنها بخش‌های ضروری هر پروژه هستند. می‌خواهم مطمئن شوم که من و مشتریانم با ارسال به‌روزرسانی‌ها، گفتگوی باز و مداومی درباره پروژه‌هایمان داریم تا بتوانیم در همان صفحه باقی بمانیم.

همه چیز در مورد مخاطب هدف است. من سعی می‌کنم مصرف‌کننده طرح را در طول فرآیند در ذهن داشته باشم تا هر تصمیمی که من و مشتریانم می‌گیریم منعکس کننده اهداف کلی دستیابی به آن مخاطب هدف در جایی باشد که آنها هستند.

علاوه بر کار طراحی خود، تلاش می‌کنم از طریق پروژه‌ها و ابتکارات مختلف خود، طراحان جدید را آموزش دهم، الهام بخشم و درگیر آنها کنم تا نه تنها در کار خود پیشرفت کنم، بلکه آنها نیز در کار خود رشد کنند. من نکات، تکنیک‌ها و آموزش‌هایی را هم از خودم و هم از دیگر متخصصان خلاقی که امروز در این زمینه کار می‌کنند، از طریق مقالات، جلسات پرسش‌نامه، بررسی صادقانه اما سازنده نمونه کارها، و از طریق تعامل با رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش از راه اندازی تا زنده: استفاده از Adobe Dreamweaver CC برای ساختن اولین وب سایت خود

From Launch to Live: Using Adobe Dreamweaver CC to Build Your First Website

"این دوره برای اولین بار طراحان وب را در تور Adobe Dreamweaver CC (نسخه 2018) همراهی می کند و در عین حال برخی از ابزارهای ضروری مورد نیاز برای ساختن شما را یاد می گیرند.