Melinda Emerson

نویسنده و "SmallBizLady"

ملیندا اف. امرسون، "SmallBizLady" کارشناس شماره 1 کسب و کارهای کوچک آمریکا است. او یک سخنران برجسته بین المللی در زمینه توسعه مشاغل کوچک، فروش اجتماعی و بازاریابی محتوا است. به عنوان مدیرعامل گروه Quintessence، شرکت مشاوره بازاریابی او به برندهای Fortune 500 خدمات می دهد که بازار مشاغل کوچک را هدف قرار می دهند. لینکدین او را به عنوان صدای برتر سال 2019 در کسب و کار کوچک و کارآفرینی معرفی کرد. او علاوه بر اینکه ستون نویس سابق نیویورک تایمز بوده است، اغلب توسط سازمان های رسانه ای از جمله وال استریت ژورنال , فوربس ، فورچون ، MSNBC ، CNBC ، اخبار ABC و Black Enterprise . او مجری پادکست SmallBizChat است. ملیندا، نویسنده ای پرکار، بیش از 5000 مقاله در وبلاگ خود منتشر کرده است . توصیه های او به طور گسترده خوانده می شود و هر هفته به سه میلیون کارآفرین به صورت آنلاین می رسد. او نویسنده پرفروش در 12 ماه رئیس خود شوید ، 2 nd نسخه و تجارت خود را اصلاح کنید، یک برنامه 90 روزه برای بازگشت به زندگی و کاهش هرج و مرج در تجارت شما. او فارغ التحصیل ویرجینیا است. Tech و دارای مدرک MBA اجرایی از دانشگاه Drexel است. او ساکن درکسل هیل، پنسیلوانیا است.

دوره های این مدرس:

آموزش وبلاگ نویسی: چگونه یک وبلاگ شرکتی موفق بسازیم و راه اندازی کنیم

Blog Writing: How to Construct and Launch a Successful Corporate Blog

"با نویسنده و "SmallBizLady"، ملیندا امرسون، از ابرقدرت های وبلاگ نویسی خود استفاده کنید! راه اندازی یک وبلاگ شرکتی می تواند کار بسیار زیادی باشد، اما در عین حال پاداش بسیار زیادی نیز دارد. .."


آموزش نوشتن ایمیل: 4 نکته برای ایجاد یک ایمیل کاری موثر

Email Writing: 4 Tips to Create an Effective Work Email

«با نویسنده و «SmallBizLady»، ملیندا امرسون، ایمیل‌های بی عیب و نقص و مؤثر را برای هر کسی در شرکت خود بنویسید! اختصارات و ایموجی ها برای متن عالی هستند. .."