Jenny Bristol

نویسنده، نویسنده آزاد، خالق

سلام! من هستم و دوست دارم چیزهایی بسازم. همه جور چیز. نوشته‌ها، طراحی‌ها، میم‌ها، پروژه‌های خیاطی، پروژه‌های قلاب‌بافی و بافندگی، محصولات پخته‌شده، برنامه‌های سفر، و فهرست کارهای سازمان‌یافته. (و در دو مورد قابل توجه، بچه ها.) من چیزی هستم که گاهی به آن روح رنسانس می گویند. علایق، مهارت‌ها، تحصیلات و توانایی‌های من در طیفی از چیزهایی است که باید بدانم و انجام دهم، و من مرتباً تمرکزم را بین آنها تغییر می‌دهم.

من نویسنده کتاب Wisdom from Mom هستم که یک کتاب توصیه‌ای برای افراد در هر سنی است، و جزیره کرن، یک کتاب راهنمای تخیلی، و همچنین نویسنده کتاب Geek Mom: پروژه‌ها، نکات و ماجراهای برای مادران و خانواده های قرن بیست و یکمی آنها، که تقریباً خود توضیحی است. من در مورد تعدادی از موضوعات در وب سایت خود در ، و در مورد موضوعات مورد علاقه به نردها و والدین (و والدین عصبی) در GeekDad.com و همچنین در ، جایی که من همچنین ویرایشگر هستم می نویسم. رئیس.

من بسیار هیجان‌زده هستم که تجربیاتم را در قالب کلاس‌های Skillshare با شما به اشتراک می‌گذارم، و امیدوارم بتوانم همه شما را کمی از آزمون و خطای زندگی نجات دهم و به شما کمک کنم تا در مسیری مستقیم به سمت اهداف زندگی‌تان قرار بگیرید. . (یا به شما کمک می کند تا متوجه شوید که مسیر پر پیچ و خم را ترجیح می دهید.)

دوره های این مدرس:

آموزش خود را کشف کنید: کتاب معمولی خود را بسازید

Discover Yourself: Build Your Own Commonplace Book

"خودت را کشف کن: کتاب خودت را بساز، دومین کلاس از مجموعه من است که در مورد استفاده از ابزارها و ابزارهای خلاقانه برای یادگیری بیشتر در مورد خود از طریق ..." است.


آموزش خود را کشف کنید: خود را در 5 دقیقه در روز بیان کنید

Discover Yourself: Self-Expression in 5 Minutes a Day

" به نویسنده و خالق جنی بریستول بپیوندید تا یاد بگیرید زمانی را در برنامه شلوغ خود اختصاص دهید تا کمی خودشناسی و ابراز وجود داشته باشید. آیا من شما. .."