Mirka Hokkanen

تصویرگر/نویسنده/چاپگر/مدرس

میرکا هوکانن هنرمند و تصویرگر فنلاندی-آمریکایی است. او برای گالری‌ها کار می‌سازد و برای کتاب‌های کودکان، محصولات کاغذی و کالاهای خانگی تصویرسازی می‌کند. آثار او را می توان در مجموعه های خصوصی و عمومی در سراسر جهان یافت.

میرکا در سال 1998 برای تحصیل در کالج به ایالات متحده نقل مکان کرد. پس از دریافت مدرک BFA، MA و MFA با گرایش چاپگری از 2 دانشگاه مختلف، به ارتش ازدواج کرد. بعد از تقریباً دوازده حرکت نظامی، میرکا این فرصت را داشت که در بسیاری از جوامع هنری، تدریس، سخنرانی و سازماندهی رویدادها، نقش فعالی داشته باشد.

میرکا به دلیل پیشینه ای که در هنرهای زیبا دارد، یک تصویرگر همه کاره است. او به راحتی با آبرنگ، رسانه های دیجیتال و چاپ کار می کند. عشق او به خط و طراحی زیربنای سبک او است بدون توجه به اینکه در چه رسانه یا سبکی کار می کند. موضوعات مورد علاقه او برای نشان دادن شخصیت های حیوانات عجیب و غریب هستند. در اینستاگرام بیشتر کاوش کنید و آنها را دنبال کنید.

وقتی در استودیو یک باغ وحش ایجاد نمی کند، از باغ وحشی که در خانه دارد مراقبت می کند: سه بچه، یک گربه، یک همستر و یک شوهر.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد آدمک های جذاب کتاب تصویری

Creating Engaging Picture Book Dummies

"درباره این کلاس ایجاد آدمک های کتاب تصویری می تواند برای تصویرگران کاری دلهره آور به نظر برسد. جنبه های فنی و دانستن اینکه اولین لقمه یک g را کجا باید مصرف کرد. .."


آموزش تصویر کتاب تصویری: خواندن برای تحقیق

Picture Book Illustration: Reading for Research

«آیا می‌خواهید کتاب‌هایی را برای بچه‌ها تصویرسازی کنید؟ اما نمی‌دانید چگونه مهارت‌های خود را بهبود بخشید و به اهدافتان نزدیک‌تر شوید؟ در این کلاس سرگرم کننده مناسب از مبتدی تا من. .."


آموزش ساده کردن نقاشی با آبرنگ: سطوح صاف و انتقال نرم

Simplifying Watercolor Painting: Smooth Surfaces and Soft Transitions

"در مجموعه‌های آبرنگ میرکا، او به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا بر برخی از مشکلات اساسی مردم با آبرنگ غلبه کنند. در این کلاس، شما یاد می‌گیرید که چگونه با آبرنگ روبرو شوید.


آموزش برای تصویرسازی کتاب تصویری تولید کنید

Procreate for Picture Book Illustration

«آیا می‌خواهید کتاب‌هایی را برای بچه‌ها تصویرسازی کنید؟ اما نمی‌دانید چگونه مهارت‌های خود را بهبود بخشید و به اهدافتان نزدیک‌تر شوید؟ در این کلاس جامع مناسب از beg. .."


آموزش ساده سازی نقاشی با آبرنگ: تکنیک هایی برای نقاشی منفی و ایجاد عمق

Simplifying Watercolor Painting: Techniques for Negative Painting and Creating Depth

"آیا از آبرنگ ناامید می‌شوید؟ آیا آنطور که تصور می‌کردید رفتار نمی‌کند؟ در این کلاس آسان، ما این ناامیدی را کنار می‌گذاریم و یاد می‌گیریم که فو را داشته باشیم."


آموزش ترسیم حیوانات واقعی با اشکال ساده: پرندگان

Drawing Realistic Animals with Simple Shapes: Birds

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه هنرمندان می توانند نقاشی های واقع گرایانه را به این راحتی روی کاغذ منتقل کنند؟ آیا امیدوار بودید که شما هم بتوانید چنین نقاشی بکشید؟ اگر ...."


آموزش ساده کردن نقاشی با آبرنگ: تکنیک رنگین کمان مرطوب روی خیس

Simplifying Watercolor Painting: Wet-on-Wet Rainbow Technique

"آیا از آبرنگ ناامید می‌شوید؟ آیا آنطور که تصور می‌کردید رفتار نمی‌کند؟ در این کلاس آسان، ما این ناامیدی را کنار می‌گذاریم و یاد می‌گیریم که فو را داشته باشیم."